Dostawa wraz z montażem placów zabaw, altan drewnianych i wykonanie otwartych stref aktywności na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże
Ogłoszenie nr 510540013-N-2020 z dnia 10.12.2020 r.
Gmina Dobrzyniewo Duże: Dostawa wraz z montażem placów zabaw, altan drewnianych i wykonanie otwartych stref aktywności na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585638-N-2020
Numer ogłoszenia: 585638-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540185808-N-2020
Numer ogłoszenia: 540185808-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dobrzyniewo Duże, Krajowy numer identyfikacyjny 50659250000000, ul. ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 428 155, e-mail k.dolkin@dobrzyniewo.pl, faks 857 197 147.
Adres strony internetowej (url): www.dobrzyniewo.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/zamowienia_publiczne_powyzej_30_000_euro/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro.html
Adres strony internetowej (url): www.dobrzyniewo.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/zamowienia_publiczne_powyzej_30_000_euro/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
Dostawa wraz z montażem placów zabaw, altan drewnianych i wykonanie otwartych stref aktywności na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Rir.271.28.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem placów zabaw, altan drewnianych i wykonanie otwartych stref aktywności na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże. 3.2. Zamówienie podzielone jest na dziewięć części/zadań: 1) Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury w Nowym Aleksandrowie, działka Nr 192/2 2) Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury w Ogrodnikach, działka Nr 33/5 obręb Dobrzyniewo Kościelne 3) Budowa altany oraz siłowni zewnętrznej w Dobrzyniewie Dużym, działki Nr 424/5, 425/5 4) Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury oraz siłowni zewnętrznej w Pogorzałkach, działka Nr 446; 5) Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury w Krynicach, działka Nr 11/5 6) Budowa altany z pomieszczeniem zamkniętym w Gniłej, działka Nr 75/3 7) Budowa altany, placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej w Letnikach, działka Nr 240 8) Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury w Borsukówce, działka nr 866 9) Dostawa materiałów i wyposażenia do wykonania placu zabaw w Fastach, działka Nr 479 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz w Załączniku nr 8 do SIWZ – Uproszczona dokumentacja projektowa i Załączniku nr 9 do SIWZ – Przedmiary. 3.4. Opis przedmiotu zamówienia według kodów i nazw określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 43325000-7 Wyposażenie parków i placów zabaw 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 34928210-3 Wiaty drewniane 45211320-8 Roboty budowlane w zakresie altan 3.5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia dotyczące wszystkich części postępowania zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ, a także w Załączniku nr 7 do SIWZ stanowiącym uproszczoną dokumentację projektową. 3.6. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy przeprowadzili wizję lokalną i powzięli we własnym zakresie wszelkie informacje niezbędne do właściwego sporządzenia oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 3.7. Dostarczone przedmioty w ramach realizacji niniejszego zamówienia w przypadku każdej części, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane przy użyciu bezpiecznych technologii. 3.8. Przedmiot zamówienia w ramach każdej części postępowania powinien spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać oznaczenia CE. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi określone obowiązującymi normami i przepisami prawa. Dokumenty, potwierdzające ww. wymagania Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia. 3.9. Jeżeli w SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub poszczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SIWZ. Dopuszcza się składanie ofert o równoważnych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, jednak parametry oferowanych produktów musza być na poziomie nie niższym niż opisane w SIWZ. Do Wykonawcy należy udowodnienie, iż oferowany zamiennik spełnia warunki zamówienia w zakresie równoważności. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy produktów lub znaki towarowe mają wyłącznie charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na calu określenie oczekiwanego standardu użytkowego, funkcjonalnego i jakościowego. 3.10. Zamawiający, w przypadku wszystkich części zamówienia wymaga udzielenia co najmniej 24 - miesięcznej gwarancji na wykonaną dostawę. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. 15 SIWZ „Opis kryteriów i sposobu oceny ofert”.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 43325000-7
Dodatkowe kody CPV: 37535200-9, 45112723-9, 34928210-3, 45211320-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury w Nowym Aleksandrowie, działka Nr 192/2
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 33473.08
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 8
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEMnie
Nazwa wykonawcy: SWING B. SAMOJŁOWICZ, A. STEFANOWICZ SPÓŁKA JAWNA
Email wykonawcy: biuro@placezabawswing.pl. Adres pocztowy: ul. Owsiana nr 2C, 15-837 Białystok Kod pocztowy: 15-837 Miejscowość: Białystok Kraj/woj.: podlaskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 23849.70
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwaOferta z najniższą ceną/kosztem 23849.70 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66106.35 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury w Ogrodnikach, działka Nr 33/5 obręb Dobrzyniewo Kościelne
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 77027.13
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 5
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEMnie
Nazwa wykonawcy: "FIOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Email wykonawcy: a.borsa@fior.pl Adres pocztowy: ul. Odkrywców 1-3/5, 53-212 Wrocław Kod pocztowy: 53-212 Miejscowość: Wrocław Kraj/woj.: Polska Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15191.24
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwaOferta z najniższą ceną/kosztem 15191.24 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 118651.09 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Budowa altany oraz siłowni zewnętrznej w Dobrzyniewie Dużym, działki Nr 424/5, 425/5
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści przepisu art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 29.09.2020 r. do godz.10:00, w ramach części III postępowania do siedziby Zamawiającego wpłynęły trzy oferty Wykonawców. W toku czynności badania i oceny złożonych ofert, oferta Wykonawcy BARTEM Bartłomiej Lach została wykluczona z uwagi na fakt, iż Wykonawca nie wykazał braku podstaw wykluczenia w zakresie części III zamówienia. W dniu 7 października 2020 r. zostało wystosowane do Wykonawcy - BARTEM Bartłomiej Lach wezwanie do złożenia oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej i przekazane do Wykonawcy elektronicznie na adres e-mail: b.lach@barterm.com.pl. Niestety Wykonawca uchybił wezwaniu i nie dostarczył wymaganego oświadczenia w wyznaczonym terminie. Mając na uwadze powyższe okoliczności odnośnie uchybieniu wezwaniu do złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, skutkowało to wykluczeniem Wykonawcy - BARTEM Bartłomiej Lach z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 Pzp.Po czym najwyżej ocenianą ofertą była oferta złożona przez Wykonawcę P.P.H.U. „TOSIA” Karol Zyśk. W dniu 26 października 2020 r. Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Pzp zawiadomił o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dotyczącym części III zamówienia. Zamawiający ponadto zamieścił informację, iż Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z opisem zawartym w SIWZ, jego oferta jest zgodna z przepisami ustawy Pzp, treść oferty jest zgodna z treścią SIWZ, oferta przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego, w związku z czym została wybrana jako oferta najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt. 5) lit. a) ustawy Pzp. Po czym Wykonawcy została przekazana informacja o dopełnieniu wszelkich formalności wynikających z zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Jednakże w dniu 20 listopada 2020 r. Wykonawca za pośrednictwem wiadomości e-mail przekazał Zamawiającemu informację, iż w ramach części III uchyla się od podpisania umowy. Pozostała co prawda oferta Wykonawcy Argon Klaudiusz Półtorak Przemyśl z ceną ofertową 65 509,80 zł brutto, jednakże cena ofertowa przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia o 23 794,50 zł. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie realizacji przedmiotowego zadania.Ewidentne jest, iż powyższy ciąg przyczynowo - skutkowy, pomiędzy przytoczonymi przesłankami Zamawiającego do unieważnienia postępowania w oparciu o treść art. 93 ust 1 pkt 7 wydaje się słuszny. Stwierdzone przez Zamawiającego wady postępowania są niemożliwe do usunięcia, w związku z czym mogą mieć wpływ na jego wynik.Niewątpliwym jest, iż zaistniałe okoliczności, które pojawiły się w trakcie prowadzonego postępowania nie mogą zostać zniwelowane, a umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zawarta na kwotę znacząco wykraczającą poza budżet Zamawiającego wydaje się być nieracjonalnym gospodarowaniem środkami publicznymi. Pod pojęciem niemożliwej do usunięcia wady uniemożliwiającej zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego kryje się każde uchybienie zamawiającego przepisom Pzp, którego skutków nie można usunąć przy zastosowaniu procedur z nich wynikających. Jednocześnie owo usunięcie może nastąpić w dowolny sposób byleby nie był on sprzeczny z ustawą Pzp, a w szczególności nie prowadził do wypaczenia wyniku postępowania. Kluczowym argumentem przemawiającym za taką możliwością jest fakt, że Zamawiający unieważniając przed zawarciem umowy postępowanie o udzielenie zamówienia obarczone wadą uprawniającą Prezesa UZP do żądania unieważnienia umowy, zapobiega szkodom, jakie mogą powstać w związku z wykonaniem lub częściowym wykonaniem umowy.Mając na względzie przytoczony powyżej stan faktyczny oraz stan prawny, niewątpliwym jest, iż unieważnienie postępowania na podstawie treści art. 93 ust 1 pkt 7 w zw. z art. 146 ust 6 Pzp jest uzasadnione i stanowią wystarczającą przesłankę do dokonania tej czynności. Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury oraz siłowni zewnętrznej w Pogorzałkach, działka Nr 446
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 20303.18
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 7
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEMnie
Nazwa wykonawcy: SWING B. SAMOJŁOWICZ, A. STEFANOWICZ SPÓŁKA JAWNA
Email wykonawcy: biuro@placezabawswing.pl Adres pocztowy: ul. Owsiana nr 2C, 15-837 Białystok Kod pocztowy: 15-837 Miejscowość: Białystok Kraj/woj.: podlaskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 16076.10
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwaOferta z najniższą ceną/kosztem 16076.10 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37280.44 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury w Krynicach, działka Nr 11/5
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 20058.57
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 7
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEMnie
Nazwa wykonawcy: SWING B. SAMOJŁOWICZ, A. STEFANOWICZ SPÓŁKA JAWNA
Email wykonawcy: biuro@placezabawswing.pl Adres pocztowy: ul. Owsiana nr 2C, 15-837 Białystok Kod pocztowy: 15-837 Miejscowość: Białystok Kraj/woj.: podlaskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 18265.50
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwaOferta z najniższą ceną/kosztem 18265.50 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36501.17 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Budowa altany z pomieszczeniem zamkniętym w Gniłej, działka Nr 75/3
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści przepisu art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w ramach części VII w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 29.09.2020 r. do godz. 10:00 do siedziby Zamawiającego wpłynęły dwie następujące oferty Wykonawców: Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena ofertowa brutto Okres gwarancji Termin wykonania zamówienia Warunki płatności 1. P.P.H.U. „TOSIA” Karol Zyśk, ul. Nurska 33, 07-320 Małkinia Górna 46 986,00 zł 36 miesięcy Zgodnie z SIWZ Zgodnie z SIWZ 2. BARTEM Bartłomiej Lach, ul. Kolejowa 12C, 15-701 Białystok 51 896,59 zł 36 miesięcy Zgodnie z SIWZ Zgodnie z SIWZ Ponadto Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w ramach części VI przedmiotowego postępowania tj. 25 558,30 zł brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy pięćset pięćdziesiąt osiem złotych 30/100). Mając na względzie powyższe informacje, cena najkorzystniejszej oferty Wykonawcy P.P.H.U. „TOSIA” Karol Zyśk, ul. Nurska 33, 07-320 Małkinia Górna przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia o 21 427,70 zł. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie realizacji przedmiotowego zadania pn. „Dostawa wraz z montażem placów zabaw, altan drewnianych i wykonanie otwartych stref aktywności na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże”, w zakresie obejmującym część VI zamówienia, której przedmiotem jest Budowa altany z pomieszczeniem zamkniętym w Gniłej, działka Nr 75/3.UZASADNIENIE PRAWNE Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp, zgodnie z którą: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.” |
|
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Budowa altany, placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej w Letnikach, działka Nr 240
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści przepisu art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w ramach części VII w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 29.09.2020 r. do godz. 10:00 do siedziby Zamawiającego wpłynęły dwie następujące oferty Wykonawców: Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena ofertowa brutto Okres gwarancji Termin wykonania zamówienia Warunki płatności 1. P.P.H.U. „TOSIA” Karol Zyśk, ul. Nurska 33, 07-320 Małkinia Górna 81 954,90 zł 36 miesięcy Zgodnie z SIWZ Zgodnie z SIWZ 2. BARTEM Bartłomiej Lach, ul. Kolejowa 12C, 15-701 Białystok 149 011,92 zł 36 miesięcy Zgodnie z SIWZ Zgodnie z SIWZ Ponadto Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w ramach części VI przedmiotowego postępowania tj. 21 682,30 zł brutto (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy sześćset osiemdziesiąt dwa złote 30/100). Mając na względzie powyższe informacje, cena najkorzystniejszej oferty Wykonawcy P.P.H.U. „TOSIA” Karol Zyśk, ul. Nurska 33, 07-320 Małkinia Górna przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia o 60 271,60 zł. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie realizacji przedmiotowego zadania pn. „Dostawa wraz z montażem placów zabaw, altan drewnianych i wykonanie otwartych stref aktywności na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże”, w zakresie obejmującym część VI zamówienia, której przedmiotem jest Budowa altany, placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej w Letnikach, działka Nr 240. UZASADNIENIE PRAWNE Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp, zgodnie z którą: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.” |
|
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury w Borsukówce, działka nr 866
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 20058.57
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 7
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEMnie
Nazwa wykonawcy: SWING B. SAMOJŁOWICZ, A. STEFANOWICZ SPÓŁKA JAWNA
Email wykonawcy: biuro@placezabawswing.pl Adres pocztowy: ul. Owsiana nr 2C, 15-837 Białystok Kod pocztowy: 15-837 Miejscowość: Białystok Kraj/woj.: podlaskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 18265.50
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwaOferta z najniższą ceną/kosztem 18265.50 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37109.41 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Dostawa materiałów i wyposażenia do wykonania placu zabaw w Fastach, działka Nr 479
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści przepisu art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 29.09.2020 r. do godz.10:00, w ramach części IX postępowania do siedziby Zamawiającego wpłynęły dwie oferty Wykonawców.W toku czynności badania i oceny złożonych ofert, oferta Wykonawcy BARTEM Bartłomiej Lach, ul. Kolejowa 12C, 15-701 Białystok została wykluczona z uwagi na fakt, iż Wykonawca nie wykazał braku podstaw wykluczenia w zakresie części IX zamówienia. W dniu 7 października 2020 r. zostało wystosowane do Wykonawcy - BARTEM Bartłomiej Lach wezwanie do złożenia oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej i przekazane do Wykonawcy elektronicznie na adres e-mail: b.lach@barterm.com.pl. W treści wezwania Zamawiający wskazał, iż zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Informacja, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego w dniu 29 września 2020 r., zaś Wykonawca nie przekazał Zamawiającemu w wymaganym terminie oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Dodatkowo Zamawiający wskazał, iż oświadczenie w oryginale sporządzonym na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ należy złożyć w terminie do dnia 12 października r., do godziny 9:00 na adres Urzędu Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, zaznaczając przy tym, iż wszelkie oświadczenia i dokumenty składane w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego winny być aktualne na dzień ich złożenia. Jednocześnie Zamawiający pouczył, iż uchybienie niniejszemu wezwaniu będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 Pzp. Niestety Wykonawca uchybił wezwaniu i nie dostarczył wymaganego oświadczenia w wyznaczonym terminie. Mając na uwadze powyższe okoliczności odnośnie uchybieniu wezwaniu do złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, skutkowało to wykluczeniem Wykonawcy - BARTEM Bartłomiej Lach z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 Pzp. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 Pzp ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.Po czym jedyną ofertą złożoną w postępowaniu była oferta Wykonawcy P.P.H.U. „TOSIA” Karol Zyśk, ul. Nurska 33, 07-320 Małkinia Górna. W dniu 26 października 2020 r. Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) zawiadomił o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa wraz z montażem placów zabaw, altan drewnianych i wykonanie otwartych stref aktywności na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże” w zakresie dotyczącym części IX zamówienia. Zamawiający ponadto zamieścił informację, iż Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z opisem zawartym w SIWZ, jego oferta jest zgodna z przepisami ustawy Pzp, treść oferty jest zgodna z treścią SIWZ, oferta przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego, w związku z czym została wybrana jako oferta najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt. 5) lit. a) ustawy Pzp. Po czym Wykonawcy została przekazana informacja o dopełnieniu wszelkich formalności wynikających z zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Jednakże w dniu 12 listopada 2020 r. Wykonawca za pośrednictwem wiadomości e-mail przekazał Zamawiającemu informację, iż w ramach części IX uchyla się od podpisania umowy. Mając na względzie powyższe Zamawiający powziął decyzję o unieważnieniu postępowania w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).UZASADNIENIE PRAWNE: Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp, zgodnie z którą: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.” |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybuNależy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wójt Gminy Dobryniewo Duże
Wojciech Cybulski
Ogłoszenie nr 540185808-N-2020 z dnia 25-09-2020 r.
Dobrzyniewo Duże:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 585638-N-2020
Data: 16/09/2020
Data: 16/09/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Dobrzyniewo Duże, Krajowy numer identyfikacyjny 50659250000000, ul. ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 428 155, e-mail k.dolkin@dobrzyniewo.pl, faks 857 197 147.
Adres strony internetowej (url): www.dobrzyniewo.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/zamowienia_publiczne_powyzej_30_000_euro/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro.html
Adres strony internetowej (url): www.dobrzyniewo.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/zamowienia_publiczne_powyzej_30_000_euro/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro.html
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest: Data: 2020-09-28, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2020-09-29, godzina: 10:00
Numer sekcji: IV.
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest: Data: 2020-09-28, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2020-09-29, godzina: 10:00
Wójt Gminy Dobrzyniewo Duże
Wojciech Cybulski
Ogłoszenie nr 540183768-N-2020 z dnia 23-09-2020 r.
Dobrzyniewo Duże:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 585638-N-2020
Data: 16/09/2020
Data: 16/09/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Dobrzyniewo Duże, Krajowy numer identyfikacyjny 50659250000000, ul. ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 428 155, e-mail k.dolkin@dobrzyniewo.pl, faks 857 197 147.
Adres strony internetowej (url): www.dobrzyniewo.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/zamowienia_publiczne_powyzej_30_000_euro/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro.html
Adres strony internetowej (url): www.dobrzyniewo.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/zamowienia_publiczne_powyzej_30_000_euro/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro.html
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest: Data: 2020-09-24, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2020-09-28, godzina: 10:00
Numer sekcji: IV.
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest: Data: 2020-09-24, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2020-09-28, godzina: 10:00
Wójt Gminy Dobrzyniewo Duże
Wojciech Cybulski
Ogłoszenie nr 585638-N-2020 z dnia 2020-09-16 r.
Gmina Dobrzyniewo Duże: Dostawa wraz z montażem placów zabaw, altan drewnianych i wykonanie otwartych stref aktywności na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyniewo Duże, krajowy numer identyfikacyjny 50659250000000, ul. ul. Białostocka 25 , 16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 428 155, , e-mail k.dolkin@dobrzyniewo.pl, , faks 857 197 147.
Adres strony internetowej (URL): www.dobrzyniewo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/zamowienia_publiczne_powyzej_30_000_euro/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro.html
Adres strony internetowej (URL): www.dobrzyniewo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/zamowienia_publiczne_powyzej_30_000_euro/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/zamowienia_publiczne_powyzej_30_000_euro/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro.html
http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/zamowienia_publiczne_powyzej_30_000_euro/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro.html
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/zamowienia_publiczne_powyzej_30_000_euro/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro.html
http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/zamowienia_publiczne_powyzej_30_000_euro/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, pok. 1
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, pok. 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem placów zabaw, altan drewnianych i wykonanie otwartych stref aktywności na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże
Numer referencyjny: Rir.271.28.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem placów zabaw, altan drewnianych i wykonanie otwartych stref aktywności na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże. 3.2. Zamówienie podzielone jest na dziewięć części/zadań: 1) Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury w Nowym Aleksandrowie, działka Nr 192/2 2) Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury w Ogrodnikach, działka Nr 33/5 obręb Dobrzyniewo Kościelne 3) Budowa altany oraz siłowni zewnętrznej w Dobrzyniewie Dużym, działki Nr 424/5, 425/5 4) Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury oraz siłowni zewnętrznej w Pogorzałkach, działka Nr 446; 5) Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury w Krynicach, działka Nr 11/5 6) Budowa altany z pomieszczeniem zamkniętym w Gniłej, działka Nr 75/3 7) Budowa altany, placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej w Letnikach, działka Nr 240 8) Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury w Borsukówce, działka nr 866 9) Dostawa materiałów i wyposażenia do wykonania placu zabaw w Fastach, działka Nr 479 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz w Załączniku nr 8 do SIWZ – Uproszczona dokumentacja projektowa i Załączniku nr 9 do SIWZ – Przedmiary. 3.4. Opis przedmiotu zamówienia według kodów i nazw określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 43325000-7 Wyposażenie parków i placów zabaw 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 34928210-3 Wiaty drewniane 45211320-8 Roboty budowlane w zakresie altan 3.5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia dotyczące wszystkich części postępowania zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ, a także w Załączniku nr 7 do SIWZ stanowiącym uproszczoną dokumentację projektową. 3.6. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy przeprowadzili wizję lokalną i powzięli we własnym zakresie wszelkie informacje niezbędne do właściwego sporządzenia oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 3.7. Dostarczone przedmioty w ramach realizacji niniejszego zamówienia w przypadku każdej części, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane przy użyciu bezpiecznych technologii. 3.8. Przedmiot zamówienia w ramach każdej części postępowania powinien spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać oznaczenia CE. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi określone obowiązującymi normami i przepisami prawa. Dokumenty, potwierdzające ww. wymagania Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia. 3.9. Jeżeli w SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub poszczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SIWZ. Dopuszcza się składanie ofert o równoważnych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, jednak parametry oferowanych produktów musza być na poziomie nie niższym niż opisane w SIWZ. Do Wykonawcy należy udowodnienie, iż oferowany zamiennik spełnia warunki zamówienia w zakresie równoważności. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy produktów lub znaki towarowe mają wyłącznie charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na calu określenie oczekiwanego standardu użytkowego, funkcjonalnego i jakościowego. 3.10. Zamawiający, w przypadku wszystkich części zamówienia wymaga udzielenia co najmniej 24 - miesięcznej gwarancji na wykonaną dostawę. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. 15 SIWZ „Opis kryteriów i sposobu oceny ofert”.
II.5) Główny kod CPV: 43325000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
37535200-9 |
45112723-9 |
34928210-3 |
45211320-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIAOkreślenie warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJIIII.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
6.3. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą na daną część zamówienia Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ. 6.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ. 6.5. W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, Wykonawcy, którzy złożyli oferty w ramach poszczególnych części zobowiązani są do złożenia Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej w odniesieniu do danej części zamówienia zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
5.2. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą na daną część zamówienia, Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. 5.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą na daną część zamówienia zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, które określa zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ. 5.5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP5.2. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą na daną część zamówienia, Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. 5.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą na daną część zamówienia zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, które określa zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ. 5.5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
12.2. Na ofertę w ramach danej części zamówienia, składają się: 1) formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do SIWZ), 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ), 3) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ), 4) zobowiązanie innego podmiotu (Załącznik nr 7 do SIWZ) – w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. 5) pełnomocnictwo (w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii) – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 Pzp. Pełnomocnictwo powinno być udzielone przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu wykonania zamówienia o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania zamówienia, w następujących sytuacjach: 1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania zamówienia będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, 2) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 3) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 4) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania określonych czynności w ramach przedmiotu zamówienia z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 5) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami umowy. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli okaże się, że niektóre elementy przedmiotu umowy będą zbędne z punktu widzenia procesu inwestycyjnego lub technologicznego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto wykonania zamówienia (C) | 60,00 |
Okres gwarancji (G) | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu wykonania zamówienia o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania zamówienia, w następujących sytuacjach: 1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania zamówienia będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, 2) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 3) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 4) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania określonych czynności w ramach przedmiotu zamówienia z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 5) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami umowy. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli okaże się, że niektóre elementy przedmiotu umowy będą zbędne z punktu widzenia procesu inwestycyjnego lub technologicznego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury w Nowym Aleksandrowie, działka Nr 192/2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43325000-7, 37535200-9, 45112723-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto wykonania zamówienia (C) | 60,00 |
Okres gwarancji (G) | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury w Ogrodnikach, działka Nr 33/5 obręb Dobrzyniewo Kościelne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43325000-7, 37535200-9, 45112723-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto wykonania zamówienia (C) | 60,00 |
Okres gwarancji (G) | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Budowa altany oraz siłowni zewnętrznej w Dobrzyniewie Dużym, działki Nr 424/5, 425/5 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43325000-7, 37535200-9, 45112723-9, 34928210-3, 45211320-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto wykonania zamówienia (C) | 60,00 |
Okres gwarancji (G) | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury oraz siłowni zewnętrznej w Pogorzałkach, działka Nr 446 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43325000-7, 37535200-9, 45112723-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto wykonania zamówienia (C) | 60,00 |
Okres gwarancji (G) | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury w Krynicach, działka Nr 11/5 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43325000-7, 37535200-9, 45112723-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto wykonania zamówienia (C) | 60,00 |
Okres gwarancji (G) | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Budowa altany z pomieszczeniem zamkniętym w Gniłej, działka Nr 75/3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34928210-3, 45211320-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto wykonania zamówienia (C) | 60,00 |
Okres gwarancji (G) | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Budowa altany, placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej w Letnikach, działka Nr 240 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43325000-7, 37535200-9, 45112723-9, 34928210-3, 45211320-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto wykonania zamówienia (C) | 60,00 |
Okres gwarancji (G) | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, na którą składa się dostawa z montażem urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury w Borsukówce, działka nr 866 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43325000-7, 37535200-9, 45112723-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto wykonania zamówienia (C) | 60,00 |
Okres gwarancji (G) | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Dostawa materiałów i wyposażenia do wykonania placu zabaw w Fastach, działka Nr 479 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43325000-7, 37535200-9, 45112723-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto wykonania zamówienia (C) | 0,00 |
Okres gwarancji (G) | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wójt Gminy Dobrzyniewo Duże
Wojciech Cybulski
Metryka strony