Drugie zapytanie ofertowe dotyczące zadania pn. „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu Gminy Dobrzyniewo Duże w 2022 roku”
Dobrzyniewo Duże, dnia 07.03.2022 r.
IPG.262.16.2021
Drugie zapytanie ofertowe
dotyczące zadania pn. „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu Gminy Dobrzyniewo Duże w 2022 roku”
Niniejsze zapytanie ofertowe prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielenia zamówień publicznych w Gminie Dobrzyniewo Duże przyjętym zarządzeniem Wójta Gminy Dobrzyniewo Duże Nr 52/2020 z dnia 31.12.2020 r.
Wójt Gminy Dobrzyniewo Duże zaprasza do składania ofert cenowych na realizację zadania obejmującego odbiór odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag oraz poddanie odzyskowi lub unieszkodliwieniu, z obszaru gminy Dobrzyniewo Duże, zgodnie z poniższą specyfikacją:
I. Zamawiający (Nabywca):
Gmina Dobrzyniewo Duże
ul. Białostocka 25
16-002 Dobrzyniewo Duże
NIP 966-184-41-07
Odbiorca:
Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
ul. Białostocka 25
Dobrzyniewo Duże
II. Termin realizacji zamówienia: do 30.11.2022 r., przy czym termin zakończenia odbioru folii i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej ustala się do dnia 04.06.2022 r. Termin przedłożenia dokumentów, zostały szczegółowo określone w §3 ust. 3 projektu umowy.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
CPV:
90533000-2 Usługi gospodarki odpadami
90512000-9 Usługi transportu odpadów
90500000-2 Usługi związane z opadami
90514000-3 Usługi recyklingu odpadów
Ww. zadanie realizowane jest w ramach programu priorytetowego nr 2.7 „Racjonalne gospodarowanie odpadami i ochrona ziemi Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej” i dofinansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Zakres rzeczowy obejmuje:
- ważenie przy użyciu własnego (posiadającego legalizację) urządzenia odbieranych odpadów folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, z terenu PSZOK-u w Pogorzałkach 129A;
- załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z ww. odpadów – z terenu PSZOK-u w Pogorzałkach 129A;
- transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów;
- rozładunek i przekazanie odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia.
Oferta winna zawierać wszystkie koszty związane z realizację ww. zadania, a w szczególności: ważenie, odbiór, transport, unieszkodliwienie oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów.
Kod odbioru odpadów: 02 01 04.
Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwienia lub poddania odzyskowi na podstawie zgłoszeń rolników 56,673Mg:
- folia rolnicza – 38,760 Mg
- siatka i sznurek do owijania balotów – 9,688 Mg
- opakowania po nawozach – 4,055 Mg
- opakowania typu Big Bag – 4,170 Mg
Wykonawca zobowiązany będzie:
1. Spisać z każdym rolnikiem dostarczającym odpady protokół odbioru odpadów: z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu. Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko właściciela posesji/użytkownika, który dostarcza odpady; adres, z którego pochodzą dostarczone odpady: z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag; datę odbioru; wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na: folie rolnicze, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach, opakowania typu Big-Bag, podpis właściciela/użytkownika; podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę, pieczęć firmową wykonawcy.
2. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej art. 66 i art. 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U.
z 2021 r. poz. 779 ze zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych w art. 67 ustawy,
3. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności Wykonawca zobowiązany jest do przekazania:
1) Zbiorczego harmonogramu rzeczowo-finansowy zrealizowanego zadania,
2) Oświadczenia o prawidłowym wykonaniu prac, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.
3) Sprawozdania zawierającego: adres gospodarstwa rolnego, w którym powstały odpady, wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na: folie rolnicze, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach, opakowania typu Big- Bag.
4) Protokołów odbioru odpadów spisanych z każdym rolnikiem dostarczającym odpady (po 1 egz.).
5) Oryginałów lub potwierdzonych za zgodność z oryginałem kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z rolników, którzy przekazali odpady.
6) Min. 10 zdjęć wykonanych podczas prac na różnym etapie, czytelnych dobrej jakości, kolorowych zdjęć, ilustrujących przebieg realizacji zadania.
7) Wygenerowane z systemu BDO i poświadczone za zgodność z oryginałem kopie kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia, wraz z ich zbiorczym zestawieniem.
8) Wygenerowane z systemu BDO karty przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem), wraz z ich zbiorczym zestawieniem (w przypadku przejęcia odpadów z terenu gminy przez podmiot zajmujący się wyłącznie zbieraniem odpadów).
9) Wygenerowane z systemu BDO i poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku, wraz z ich zbiorczym zestawieniem.
4. Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od rolników, którzy dostarczają odpady.
5. Wszelkie działania lub czynności, które nie zostały uwzględnione powyżej,
a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zadania, Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Rozliczenia będą dokonywane na podstawie rzeczywistej wagi rodzaju odpadów zgodnie z ofertą cenową – wg tabeli dla poszczególnych frakcji odpadów po cenach jednostkowych brutto.
7. Faktura zostanie wystawiona na Zamawiającego na podstawie ilości odebranych odpadów z działalności rolniczej, pomnożonej przez cenę jednostkową leżącą po stronie Zamawiającego.
IV. Sposób przygotowywania oferty:
Ofertę należy złożyć na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty, z pełnomocnictwem (jeśli dotyczy) oraz oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.
V. Kryterium wyboru oferty: Najniższa cena brutto.
Cena za wykonanie przedmiotu umowy powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Wykonawca będzie musiał ponieść za realizację przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.
Zamawiający jako najkorzystniejszą wybierze ofertę z najniższą ceną całkowitą brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
VI. Miejsce i termin składania ofert:
- Oferta może być złożona za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: a.szeligowska@dobrzyniewo.pl; poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże (kancelaria, pok. 1).
- Termin składania ofert: do dnia 11.03.2022 r. do godz. 10.00.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
VII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
- Rozpatrzenie ofert nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od wyznaczonego terminu składania ofert.
- Jeżeli wykonawca nie złożył formularza oferty wraz z wymienionymi załącznikami i pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) lub oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, oświadczenia lub załączniki są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Oferent, którego oferta zostanie wybrana, zostanie powiadomiony o tym pocztą elektroniczną.
- Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, o miejscu i terminie podpisania umowy.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Anna Szeligowska, tel. (85) 742-81-55 wew. 28, email: a.szeligowska@dobrzyniewo.pl
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia procedury udzielenia zamówienia, bez wyboru Wykonawcy – zgodnie z art. 701 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2019 r. poz. 1145).
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – oferta cenowa
- Załącznik nr 2 – oświadczenie Wykonawcy
- Załącznik nr 3 – projekt umowy
- Załącznik nr 4 – projekt umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych
Metryka strony