Inspektor ds. obsługi Rady Gminy
Inspektor ds. obsługi Rady Gminy - I piętro pokój 107
Zadania:
1. Udzielanie radnym pomocy w wykonywaniu mandatu.
2. Przygotowywanie i rozsyłanie materiałów związanych z przygotowywaniem sesji Rady i posiedzeń Komisji radnym, sołtysom i zaproszonym gościom.
3. Sporządzanie protokołów z obrad sesji Rady, posiedzeń i kontroli Komisji.
4. Przekazywanie materiałów do organów nadzoru i do opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego.
5. Przekazywanie uchwał Rady do realizacji w/g właściwości.
6. Prowadzenie zbiorów i rejestrów związanych z działalnością Rady i Komisji Rady:
-
zbioru i rejestru uchwał Rady,
-
zbioru i rejestru przepisów gminnych,
-
zbioru projektów uchwał,
-
rejestru wniosków i opinii Komisji,
-
rejestru wniosków i interpelacji radnych,
-
prowadzenie zbioru protokołów sesji Rady,
-
prowadzenie zbioru protokołów Komisji.
7. Nadzorowanie osób korzystających z wglądu do dokumentów Rady i Komisji stanowiących informację publiczną.
8. Zakup i kompletowanie Dzienników Urzędowych zawierających akty prawa miejscowego Gminy.
9. Wypłacanie diet należnych radnym i sołtysom.
10.Wykonywanie prac związanych z przeprowadzaniem wyborów sołtysów i członków rad sołeckich.
11.Współdziałanie z gminnymi jednostkami pomocniczymi.
12.Pozyskiwanie danych i informacji oraz ich przekazywanie do współpracujących z Gminą portali internetowych.
Metryka strony