Inspektor ds.organizacyjnych i kadrowych
Inspektor ds. organizacyjnych i kadrowych - I piętro pokój 116
Zadania:
1. Prowadzenie sekretariatu Wójta.
2. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji urzędu.
3. Prowadzenie wszelkich spisów, rejestrów, ewidencji i zbiorów nie zastrzeżonych do kompetencji innych stanowisk pracy.
4. Prowadzenie spraw i akt osobowych pracowników urzędu, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych i pracowników tych jednostek, z wyłączeniem osób zatrudnionych w szkołach.
5. Prowadzenie pracowniczych spraw socjalnych pracowników urzędu gminy.
6. Prowadzenie spraw związanych z dokształcaniem i doskonaleniem zawodowym pracowników urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
7. Prowadzenie archiwum zakładowego, spraw związanych z kasacją akt oraz ich przekazywaniem do Archiwum Państwowego.
8. Prowadzenie spraw dotyczących pieczęci i druków.
9. Przygotowywanie warunków materialno-technicznych niezbędnych do przeprowadzania wyborów, referendów i konsultacji.
10.Przyjmowanie skarg i wniosków, w tym do protokołu, ich ewidencjonowanie i prowadzenie właściwych dla tych spraw teczek rzeczowych.
11.Przyjmowanie zeznań świadków do celów emerytalno - rentowych.
12.Prowadzenie prenumeraty czasopism i zakupu książek dla potrzeb urzędu.
13.Kompletowanie Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich.
14.Analizowanie zapotrzebowania urzędu, GOPS, PGK i GCK na materiały biurowe, precyzowanie zamówień w tym zakresie, dokonywanie zakupów, wydawanie tych materiałów na stanowiska pracy, prowadzenie ich ewidencji.
15.Zakup środków czystości i prowadzenie ewidencji wydanych.
Metryka strony