Zakup całodziennego wyżywienia dla 18 dzieci będących pod opieką Klubu Malucha w ramach realizacji projektu pn. „Pod Malinową Chmurką” – utworzenie miejsca opieki nad dzieckiem do lat 3 w Dobrzyniewie Dużym
Rir.271.7.2020
Gmina Dobrzyniewo Duże
ul. Białostocka 25
16-002 Dobrzyniewo Duże
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
w postępowaniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi
prowadzonym w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.),
którego przedmiotem jest:
Zakup całodziennego wyżywienia dla 18 dzieci będących pod opieką Klubu Malucha w ramach realizacji projektu pn. „Pod Malinową Chmurką” – utworzenie miejsca opieki nad dzieckiem do lat 3 w Dobrzyniewie Dużym, nr UDA-RPPD.02.02.00-20-0160/19-00
Dobrzyniewo Duże, dnia 6 lutego 2020 r.
Rozdział I. Nazwa i adres Zamawiającego
Nabywca: Gmina Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże;
Odbiorca: Klub Malucha „Pod Malinową Chmurką” w Dobrzyniewie Dużym, ul. Szkolna 14, 16-002 Dobrzyniewo Duże, tel. (85) 7197153.
e-mail: kancelaria@dobrzyniewo.pl
strona internetowa: www.dobrzyniewo.pl
godziny pracy: poniedziałek - piątek od 7:30 – 15:30
Sprawę prowadzi:
Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże
tel. +48 85 7428155, fax +48 85 7197147
k.dolkin@dobrzyniewo.pl, http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/
Osoby do kontaktów:
w sprawach merytorycznych: Ewa Rzemieniecka, tel. (85) 7197153,
w sprawach proceduralnych: Katarzyna Dołkin, tel. (85) 7428155 wew. 20.
Rozdział II. Opis przedmiotu zamówienia
- Nazwa zadania: Zakup całodziennego wyżywienia dla 18 dzieci będących pod opieką Klubu Malucha w ramach realizacji projektu pn. „Pod Malinową Chmurką” – utworzenie miejsca opieki nad dzieckiem do lat 3 w Dobrzyniewie Dużym, nr UDA-RPPD.02.02.00-20-0160/19-00.
- Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
55521200-0 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół.
- Przedmiot zamówienia obejmuje zakup całodziennego wyżywienia dla 18 dzieci będących pod opieką Klubu Malucha w ramach realizacji projektu pn. „Pod Malinową Chmurką” – utworzenie miejsca opieki nad dzieckiem do lat 3 w Dobrzyniewie Dużym, nr UDA-RPPD.02.02.00-20-0160/19-00 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, w okresie od 03.2020 r. – 31.12.2021 r. - nie więcej niż 7 920 osobodni wyżywienia (całodzienne wyżywienie składa się następujących posiłków: śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek), opisany szczegółowo w Załączniku nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu.
- Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5.
- Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.
Rozdział III. Termin wykonania zamówienia
Posiłki dostarczane będą w okresie od 01.03.2020 r. do 31.12.2021 r. od poniedziałku do piątku o godz. 7:30 – śniadania, 10:00 – obiady, 12:30 - podwieczorki z wyłączeniem okresu przerw świątecznych i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od opieki nad dziećmi.
Rozdział IV. Warunki udziału w postępowaniu
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu zgodnie z pkt 2 oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z pkt 3.
- Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców:
1) którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.3 - zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r, poz. 1843 z późn zm).,
2) którzy nie wykażą, ze nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt 13- 23 ww. ustawy - zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 12 ww. ustawy,
3) wobec których zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. l pkt. 12-23 oraz ust. 5 pkt. l ww. ustawy.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów :
a. niniejszy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, ze posiada decyzję o zatwierdzeniu zakładu wydaną przez właściwy terenowo Organ Inspekcji Sanitarnej oraz zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów państwowej Inspekcji Sanitarnej na prowadzenie działalności w zakresie przygotowywania i wydawania posiłków; przewozu posiłków w ramach cateringu samochodem.
b. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ww. ustawy.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a. Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Ogłoszenia.
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
a. Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 usługi z których każda polegała na przygotowaniu i dostarczaniu ciepłych posiłków (śniadanie, obiad: zupa, drugie danie) dla określonych grup konsumentów np. dla szkół, przedszkoli, żłobków, klubów dziecięcych, stołówek pracowniczych, ośrodków wychowawczych oraz innych miejsc zakwalifikowanych do żywienia zbiorowego.
W celu potwierdzenia warunków posiadania przez Wykonawcę zdolności technicznej łub zawodowej: Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wraz z ofertą wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do Ogłoszenia. Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
- Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy
w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. - Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg. formuły „spełnia” - „ nie spełnia”.
Rozdział V. Opis sposobu przygotowania ofert
- Na ofertę składają się:
- formularz ofertowy - wzór stanowi Załącznik nr 2 do Ogłoszenia;
- oświadczenie - wzór stanowi Załącznik nr 3 do Ogłoszenia;
- pełnomocnictwo (w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ww. ustawy);
- jadłospis obiady - wzór stanowi Załącznik nr 6 do Ogłoszenia
- jadłospis śniadania- wzór stanowi Załącznik nr 7 do Ogłoszenia
- jadłospis II śniadania – wzór stanowi Załącznik nr 8 do Ogłoszenia
- jadłospis podwieczorek – wzór stanowi Załącznik nr 9 do Ogłoszenia
- wykaz usług - wzór stanowi Załącznik nr 4 do Ogłoszenia
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, której treść musi odpowiadać treści Ogłoszenia oraz musi być zgodna z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
- Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą
i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. - Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną
do reprezentowania Wykonawcy. - Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę lub Wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza musi zostać dołączone do oferty.
- Dokumenty załączone do oferty winny być złożone w oryginale lub kserokopii. Jeżeli Wykonawca zamierza dołączyć kserokopie, winny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem. Należy na kserokopii zamieścić zapis: za zgodność z oryginałem oraz datę i czytelny podpis lub parafę i pieczątkę imienną osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy.
- Podpisy Wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej.
- Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty powinny być dokonywane poprzez skreślenie błędnego zapisu i naniesienie poprawnego oraz muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
- Zaleca się aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację).
- Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu, zabezpieczającym ofertę przed otwarciem,
bez uszkodzenia, gwarantującym zachowanie poufności jej treści do czasu otwarcia. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres:
…………………………………………………. Nazwa i adres Wykonawcy (pieczęć firmowa)
Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże ul. Białostocka 25, pokój 1 (Sekretariat)
Oferta w postępowaniu na: Zakup całodziennego wyżywienia dla 18 dzieci będących pod opieką Klubu Malucha w ramach realizacji projektu pn. „Pod Malinową Chmurką” – utworzenie miejsca opieki nad dzieckiem do lat 3 w Dobrzyniewie Dużym, nr UDA-RPPD.02.02.00-20-0160/19-00 Znak postępowania: Rir.271.7.2020 Nie otwierać przed godz. 9:30 w dniu 13 lutego 2020 r. |
Rozdział VI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113, 1250, 1823 i 1948 oraz z 2017 r. poz. 1128), osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres:
Urzędu Gminy Dobrzyniewo Duże
ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże
W terminie do dnia 13 lutego 2018 r. do godz. 9:00
- Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, w dniu 13 lutego 2020 r. o godz. 09:30, przy ul. Białostockiej 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże.
- Otwarcie ofert jest jawne.
- Podczas otwarcia ofert podane zostaną: nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, warunków płatności zawartych w ofertach.
Rozdział VII. Opis sposobu obliczania ceny
- Wykonawca powinien obliczyć cenę oferty na podstawie formularza ofertowego - Załącznik nr 2 do Ogłoszenia.
- Na cenę ofertową brutto dla dzieci w Klubie Malucha w wieku od 1 do 3 lat, składa się :
1) wsad do kotła
2) usługi tj. przygotowanie posiłków
3) podatek VAT
- Wykonawca przy kalkulacji ceny nie może brać pod uwagę kosztów związanych z wydawaniem posiłków, myciem naczyń i sprzątaniem stołówki, które ponosić będzie Zamawiający.
- Cena jednostkowa może być tylko jedna.
- Cena ofertowa powinna być podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
- Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług.
- Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszystkie koszty związane z prawidłową i pełną realizacją przedmiotu zamówienia, obejmującą kompleksową realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem określonym w Ogłoszeniu o zamówieniu.
- Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN).
- Dla porównania ofert w kryterium oceny ofert: „cena ofertowa”, Zamawiający przyjmuje cenę brutto określoną w formularzu ofertowym - Załącznik nr 2 do Ogłoszenia.
- Sposób zapłaty i rozliczenia wynagrodzenia za wykonanie zamówienia oraz termin płatności, określony został w projekcie umowy - Załączniku nr 5 do Ogłoszenia.
Rozdział VIII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
- Przy wyborze oferty zamówienia Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena ofertowa za realizację usługi w przeliczeniu za całodzienne wyżywienie jednego dziecka. Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie w kryterium, odpowiednią liczbę punktów – maksymalna liczba punktów (waga) – 60 pkt, przy czym:
C = koszt całodziennego wyżywienia jednego dziecka - (śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek) – 60 pkt
C1=(Cmin/Co) x 60pkt
gdzie:
C - oznacza liczbę punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium - cena całkowita (brutto) za realizację usługi w przeliczeniu za całodzienne wyżywienie jednego dziecka,
Cmin - oznacza najniższą cenę brutto wykonania przedmiotu zamówienia w przeliczeniu za całodzienne wyżywienie jednego dziecka, spośród ważnych i nieodrzuconych ofert,
Co - oznacza cenę brutto w przeliczeniu za całodzienne wyżywienie jednego dziecka oferty badanej
Oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
2) Atrakcyjność jadłospisu. Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie w kryterium, atrakcyjność jadłospisu odpowiednią liczbę punktów – maksymalna liczba punktów (waga) – 30 pkt, przy czym:
- uwzględnienie w jadłospisie sezonowości tj. jadłospis na okres jesienny, zimowy, wiosenny, letni – 10 pkt.
- różnorodność potraw tj. niepowtarzalność, drugie danie naprzemiennie mięsne, rybne i jarskie – 15 pkt.
- stosowanie ciekawie skomponowanych surówek i sałatek urozmaicających obiad – 5pkt.
- waga kryterium 30% (30 pkt)
Liczba punktów w kryterium atrakcyjność jadłospisu będzie przyznawana w oparciu o analizę załączonego do oferty obowiązującego jadłospisu miesięcznego.
Oferta może uzyskać maksymalnie 30 punktów.
3) Dodatkowe kwalifikacje - wykazać zatrudnienie dietetyka i kucharza z tytułem mistrza w zawodzie kucharz (zanonimizowana umowa lub inny dokument potwierdzający kwalifikacje) – maksymalna liczba punktów (waga) -5 pkt.
Liczba punktów w kryterium dodatkowe kwalifikacje będzie przyznawana w następujący sposób:
- wykazanie zatrudnienia dietetyka i kucharza z tytułem mistrza w zawodzie kucharz (dołączenie do oferty zanonimizowanej umowy lub innego dokumentu potwierdzającego kwalifikacje) - 5 pkt
- brak zatrudnienia dietetyka i kucharza z tytułem mistrza w zawodzie kucharz - 0 pkt
Oferta może uzyskać maksymalnie 5 punktów.
Aspekt społeczny – zatrudnienie do wykonywania czynności przy realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych lub bezrobotnych – maksymalna liczba punktów (waga) – 5 pkt.
Oferta wykonawcy otrzyma punkty w ramach kryterium aspekt społeczny jeżeli Wykonawca zobowiąże się zatrudnić do wykonywania czynności przy realizacji zamówienia:
- osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 511, 1000 i 1076);
- osoby bezrobotne w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 1265, 1149, 1629 i 1669).
Liczba punktów w kryterium aspekt społeczny będzie przyznawana w następujący sposób::
Ks=(Ln/Lb) x 5pkt
gdzie:
Lob- liczba osób z niepełnosprawnościami, osób bezrobotnych lub takich o których mowa w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 511, 1000 i 1076) oraz w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 1265, 1149, 1629 i 1669) w ofercie badanej;
Lon – liczba osób z niepełnosprawnościami, osób bezrobotnych lub takich o których mowa w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 511, 1000 i 1076) oraz w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 1265, 1149, 1629 i 1669) w ofercie zawierającej największą liczbę tych osób.
Oferta może uzyskać maksymalnie 50 punktów.
- Sposób punktowego obliczania ofert:
P - ostateczna liczba punktów ocenianej oferty,
Pc - liczba punktów ocenianej oferty w kryterium cena ofertowa.
Pa - liczba punktów ocenianej oferty w kryterium atrakcyjność jadłospisu
Pd - liczba punktów ocenianej oferty w kryterium dodatkowe kwalifikacje
Ks – liczba punktów ocenianej oferty w kryterium aspekt społeczny
- Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
- Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
- Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Rozdział IX. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkolno-Przedszkolny
w Dobrzyniewie Dużym z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym przy ulicy Szkolnej 14 reprezentowany przez Dyrektora Szkoły - kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email: iod@eterneco.eu
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - Zakup całodziennego wyżywienia dla 18 dzieci będących pod opieką Klubu Malucha w ramach realizacji projektu pn. „Pod Malinową Chmurką” – utworzenie miejsca opieki nad dzieckiem do lat 3 w Dobrzyniewie Dużym, prowadzonym na podstawie art. 138o ustawy Pzp;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy albo do czasu rozliczenia Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi jako ostatnie;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
Rozdział X. 20. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy
w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy art. od 179 do 198g Pzp.
Rozdział XI. Postanowienia końcowe
- Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
- Zamawiający nie przewiduje:
a) składania ofert wariantowych oraz ofert częściowych,
b) przeprowadzenia aukcji elektronicznej,
c) zawarcia umowy ramowej,
d) udzielania zaliczek.
- Wszelkie rozliczenia związane z realizacją umowy zamówienia publicznego, dokonywane będą
w PLN.
ZAŁĄCZNIKI
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy
Załącznik nr 4 - Wykaz usług
Załącznik nr 5 - Projekt umowy
Załącznik nr 6 - Obowiązujący jadłospis obiady
Załącznik nr 7 - Obowiązujący jadłospis śniadania
Załącznik nr 8 - Obowiązujący jadłospis II śniadania
Załącznik nr 9 - Obowiązujący jadłospis podwieczorek
Wójt Gminy Dobrzyniewo Duże
Wojciech Cybulski
Metryka strony