Zapytanie ofertowe dotyczące zadania pn. „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu Gminy Dobrzyniewo Duże w 2020 r.”
Dobrzyniewo Duże, dnia 12.05.2020r.
IPG.262.13.2019
Zapytanie ofertowe
dotyczące zadania pn. „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu Gminy Dobrzyniewo Duże w 2020 r.”,
Wójt Gminy Dobrzyniewo Duże zaprasza do składania ofert cenowych na realizację zadania obejmującego odbiór odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag oraz poddanie odzyskowi lub unieszkodliwieniu,
z obszaru gminy Dobrzyniewo Duże, zgodnie z poniższą specyfikacją:
- Zamawiający: Gmina Dobrzyniewo Duże z/s ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże
- Termin realizacji zamówienia: do 30 września 2020 r.
- Opis przedmiotu zamówienia:
CPV:
90533000-2 Usługi gospodarki odpadami
90512000-9 Usługi transportu odpadów
90500000-2 Usługi związane z opadami
90514000-3 Usługi recyklingu odpadów
Ww. zadanie realizowane jest w ramach programu priorytetowego usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej i dofinansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Zakres rzeczowy obejmuje:
- ważenie przy użyciu własnego (posiadającego legalizację) urządzenia odbieranych odpadów folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, z terenu PSZOK-u w Pogorzałkach 129A;
- załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z ww. odpadów – z terenu PSZOK-u w Pogorzałkach 129A;
- transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów;
- rozładunek i przekazanie odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia.
Oferta winna zawierać wszystkie koszty związane z realizację ww. zadania, a w szczególności: ważenie, odbiór, transport, unieszkodliwienie oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów.
Kod odbioru odpadów: 02 01 04.
Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwienia lub poddania odzyskowi na podstawie zgłoszeń rolników (92,859 Mg):
- folia rolnicza – 58,52 Mg
- siatka i sznurek do owijania balotów – 14,365 Mg
- opakowania po nawozach – 10,469 Mg
- opakowania/worki typu Big Bag – 9,505 Mg
Wykonawca zobowiązany będzie:
- Spisać z każdym rolnikiem dostarczającym odpady protokół odbioru odpadów: z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu. Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:
1. imię i nazwisko właściciela posesji/użytkownika, który dostarcza odpady;
2. adres, z którego pochodzą dostarczone odpady: z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag;
3. datę odbioru;
4. wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na:
- Folie rolnicze,
- Siatki i sznurki do owijania balotów,
- Opakowania po nawozach,
- Opakowania typu Big-Bag.
5. Podpis właściciela/użytkownika;
6. Podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę
7. Pieczęć firmową wykonawcy.
- Prowadzić ilościową i jakościową ewidencję odpadów określoną art. 66 i 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.), z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów określonych
w art. 67 ustawy. - Do wykonywania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa; do przekazania zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu: oryginałów lub potwierdzonych za zgodność z oryginałem kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z rolników, którzy przekazali odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu; wygenerowanych z systemu BDO i poświadczonych za zgodność z oryginałem kopi kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia, wraz z ich zbiorczym zestawieniem oraz zaświadczenia/zaświadczeń potwierdzających recykling lub zaświadczenia/zaświadczeń potwierdzających inne niż recykling procesy odzysku.
- Do wykonania co najmniej 10 zdjęć podczas wykonywania prac na różnym etapie, czytelnych, dobrej jakości, kolorowych zdjęć, ilustrujących przebieg realizacji zadania.
- Po wykonaniu zadania do przedłożenia Zamawiającemu sprawozdania zawierającego: adres gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady, wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big-Bag.
- Po wykonaniu usługi Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac oraz o oczyszczeniu terenu, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z § 8 ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej (Dz. U. z 2004 r., Nr 71, poz. 649 ze zm.).
- Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od rolników, którzy dostarczają odpady.
- Wszelkie działania lub czynności, które nie zostały uwzględnione powyżej,
a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zadania, Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia. - Rozliczenia będą dokonywane na podstawie rzeczywistej wagi rodzaju odpadów zgodnie z ofertą cenową – wg tabeli dla poszczególnych frakcji odpadów po cenach jednostkowych brutto.
- Faktura zostanie wystawiona na Zamawiającego na podstawie ilości odebranych odpadów z działalności rolniczej, pomnożonej przez cenę jednostkową leżącą po stronie Zamawiającego.
Sposób przygotowywania oferty:
Ofertę należy złożyć na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty, z pełnomocnictwem (jeśli dotyczy) oraz oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Kryterium wyboru oferty: Najniższa cena brutto.
Cena za wykonanie przedmiotu umowy powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Wykonawca będzie musiał ponieść za realizację przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.
Miejsce i termin składania ofert:
- Oferta może być złożona za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: a.szeligowska@dobrzyniewo.pl; poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże (kancelaria, pok. 1).
- Termin składania ofert: do dnia 21.05.2020 r. do godz. 12.00.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
- Rozpatrzenie ofert nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od wyznaczonego terminu składania ofert.
- Jeżeli wykonawca nie złożył formularza oferty wraz z wymienionymi załącznikami i pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) lub oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, oświadczenia lub załączniki są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Oferent, którego oferta zostanie wybrana, zostanie powiadomiony o tym pocztą elektroniczną.
- Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, o miejscu i terminie podpisania umowy.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Anna Szeligowska, tel. (85) 742-81-55 wew. 28, email: a.szeligowska@dobrzyniewo.pl
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia procedury udzielenia zamówienia, bez wyboru Wykonawcy – zgodnie z art. 701 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2019 r. poz. 1145).
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – oferta cenowa,
- Załącznik nr 2 – oświadczenie Wykonawcy,
- Załącznik nr 3 – projekt umowy,
- Załącznik nr 4 – umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.
Metryka strony