Zapytanie ofertowe na opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Fasty (rejon ulicy Leśnej)
Dobrzyniewo Duże, dnia 6 lipca 2020 r.
IPG.6722.1.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
Wójt Gminy Dobrzyniewo Duże zaprasza do złożenia oferty na opracowanie projektu
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Fasty (rejon ulicy Leśnej)
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Dobrzyniewo Duże
ul. Białostocka 25
16-002 Dobrzyniewo Duże
tel. (85) 742 81 55, fax (85) 719 71 47
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie prowadzone jest w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, z późn. zm.), zgodnie z Zarządzeniem nr 5/2014 Wójta Gminy Dobrzyniewo Duże z dnia 10 kwietnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 30 000 euro.
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Fasty (rejon ulicy Leśnej). Teren przeznaczony w studium pod zabudowę wielofunkcyjną, docelowo – przemysł, produkcja handel, usługi.
- Projekt Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego należy wykonać zgodnie z ustawą o planowaniu i zagopodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r. poz. 293, z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz zgodnie z ustaleniami Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobrzyniewo Duże, uchwalonego uchwałą Nr XIX/148/20 Rady Gminy Dobrzyniewo Duże, z dnia 28 lutego 2020 r.
IV. ZAKRES RZECZOWY ZADANIA:
- Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Fasty (rejon ulicy Leśnej), zgodnie z Uchwałą Nr XXII/173/20 z dnia 25 czerwca 2020 r. Rady Gminy Dobrzyniewo Duże w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Fasty (rejon ulicy Leśnej). Uchwała dostępna pod asdresem: https://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/organy/rada_g/rady_gminyviii_kadencja/uchway_rady_gminy/.
- Obszar opracowania obejmuje część miejscowości Fasty (pomiędzy ulicą Leśna, oraz granicą administracyjną z gminą Choroszcz) – łącznie około 22 ha. Na terenie planu znajdują się grunty rolne klasy III (około 5 ha).
- W toku realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do udziału w posiedzeniach Komisji, sesjach Rady Gminy, spotkaniach z Wójtem Gminy i innych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury planistycznej.
V. W RAMACH PRZEMIDOTU ZAMÓWIENIA WYKONAWCA SPORZĄDZI I PRZEKAŻE ZAMAWIAJĄCEMU NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:
1. Projekt uchwały miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobrzyniewo Duże – obszar części wsi Fasty (rejon ulicy Leśnej), wraz z załącznikami zawierającymi część tekstową i graficzną:
a. w formie papierowej - 4 egz.,
b. w wersji elektronicznej (nagrane na płycie CD lub DVD) – 2 egz.,
c. pliki w formacie PDF lub JPG – 2 egz.,
d. plik w formacie wektorowym DWG, DXF (na nośnikach elektronicznych do odczytu i wydruku) – 2 egz.
2. Prognozę oddziaływania na środowisko - 4 egz.
3. Dokumentacja formalno - prawna prac nad MPZP – 2 egz.
4. Opracowanie ekofizjograficzne w wersji papierowej – 1 egz. oraz w wersji elektronicznej – pliki w formacie PDF lub JPG – 1 egz.
5. Opracowanie prognozy skutków finansowych dla uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – 1 egz.
VI. W RAMACH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO PRZEPROWADZENIA NASTĘPUJĄCYCH CZYNNOŚCI:
1. Merytoryczne przygotowanie dokumentów formalno - prawnych (projekty pism zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) i współpracę przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych.
2. Sporządzenie planu na odpowiednich mapach.
3. Pozyskanie przez Wykonawcę we własnym zakresie i na swój koszt wszelkich materiałów i danych niezbędnych do wykonania MPZP (w tym niezbędnych opinii i uzgodnień, a także wykonanie na swój koszt prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego, o których mowa w ustawie Prawo ochrony środowiska, jak również prognozy skutków finansowych, o której mowa w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym).
4. Sporządzenie wniosków o przeznaczeniu gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne (w wymaganych ilościach).
5. Przygotowanie obwieszczeń, wykazu, zestawień, wystąpień, niezbędnych do wykonania czynności określonych w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) dotyczących opracowywanego planu.
6. Przygotowanie analizy wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia.
7. Opracowanie projektu planu.
8. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień.
9. W razie konieczności ponowne uzgadnianie projektu planu, w przypadku wprowadzenia zmian przez władze gminy.
10. Wprowadzenie zmian do projektu planu, wynikających z ponowionych uzgodnień.
11. Przygotowanie planu wraz z wymaganymi załącznikami do uchwalenia.
12. Sporządzenie kopii planu.
13. Przygotowanie dokumentacji prac planistycznych do przedstawienia Wojewodzie w celu stwierdzenia zgodności z przepisami prawa miejscowego do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności.
14. Wykonawca jest zobowiązany do prezentacji projektu MPZP władzom gminy i uczestnictwa w publicznej dyskusji na temat przyjętych w projekcie rozwiązań, prezentacji projektu MPZP podczas posiedzeń Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej (GKUA) i Komisji Rady Gminy prezentacji projektu MPZP podczas sesji Rady Gminy – w razie potrzeb.
15. W przypadku uwag organu nadzoru prawnego do uchwalonego MPZP, Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić to opracowanie do zgodności z przepisami w terminach ustalonych przez Zamawiającego w ramach ustalonego wynagrodzenia.
16. W przypadku zmiany prawa w trakcie wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia uzupełnić (zmienić) opracowanie stanowiące przedmiot zamówienia o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowań do przepisów obowiązujących w dniu zakończenia wykonywania zamówienia.
17. Powyższe wyliczenie nie ma charakteru wyczerpującego. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia wymaganego rezultatu (realizacji całości zadania), odpowiadającego stanowi prawnemu na dzień wykonania przedmiotu zamówienia. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane wyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach szczególnych niezbędne do właściwego i kompleksowego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować, jako oczywiste i uwzględniać w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.
VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWNIENIA:
Termin wykonania – realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na okres do 18 miesięcy od daty podpisania umowy. Zamawiający przekaże Wykonawcy wskazane przez niego materiały, niezbędne do realizacji przedmiotu umowy niezwłocznie po jej podpisaniu, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej podpisania. Za dzień wykonania zamówienia uznaje się dzień dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów oraz po opublikowaniu przez Wojewodę uchwalonego planu.
VIII. WARUNKI PŁATNOŚCI WYNAGRODZENIA WYKONAWCY:
Za wykonanie przedmiotu zamówienia, tj. opracowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Fasty (rejon ulicy Leśnej, Zamawiający zapłaci wynagrodzenie Wykonawcy w trzech ratach.
I - rata w wysokości 50 % wynagrodzenia zostanie zapłacona Wykonawcy po wykonaniu:
a. sprawdzeniu i ewentualnej korekcie opublikowanych ogłoszeń, obwieszczeń i zawiadomień (wraz z rozdzielnikiem) o przystąpieniu do sporządzenia MPZP, które zostały wykonane przez pracownika Urzędu Gminy Dobrzyniewo Duże dnia 3 lipca 2020, a także opracowanie założeń i koncepcji;
b. analizy złożonych wniosków do opracowania MPZP wraz z przygotowaniem propozycji ich rozpatrzenia;
c. uzgodnieniu zakresu prognozy oddziaływania na środowisko;
d. opracowania „Prognozy oddziaływania na środowisko”- 4 egz.;
e. opracowania ekofizjograficznego w wersji papierowej – 1egz. oraz w wersji elektronicznej – pliki w formacie PDF lub JPG – 1egz.;
f. opracowaniu prognozy skutków finansowych dla uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – 1egz.;
g. opracowaniu i przekazaniu projektu MPZP do akceptacji Zamawiającego;
h. przygotowaniu projektu MPZP do uzgodnień i opiniowania;
i. przekazaniu projektu planu do przedstawienia Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektoinicznej.
II - rata w wysokości 30% wynagrodzenia - nastąpi po:
a. wprowadzeniu ewentualnych zmian wynikających z otrzymanych opinii i uzgodnień;
b. po przekazaniu projektu planu wraz z „Prognozą oddziaływania na środowisko” do wyłożenia do publicznego wglądu;
c. po przygotowaniu ogłoszeń i zamieszczeniu ogłoszenia w prasie o terminie wyłożenia projektu planu.
III - rata w wysokości 20 % wynagrodzenia – nastąpi po:
a. przygotowaniu propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych do projektu MPZP w trakcie wyłożenia go do publicznego wglądu;
b. przekazaniu do uchwalenia projekt MPZP;
c. przygotowaniu i przekazaniu wszystkich egzemplarzy dokumentacji planistycznej, w tym 1 zawierającej oryginały dokumentów oraz przekazaniu ostatecznej wersji projektu MPZP;
d. po opublikowaniu przez Wojewodę uchwalonego planu.
Wypłata poszczególnych rat wynagrodzenia nastąpi z chwilą zatwierdzenia ich realizacji przez Zamawiającego na podstawie prawidłowo wystawionego przez Wykonawcę rachunku / faktury VAT, w terminie 30 dni od daty potwierdzonego doręczenia rachunku / faktury VAT Zamawiającemu, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w rachunku /fakturze VAT. Dniem zapłaty jest dzień zlecenia przelewu przez Zamawiającego.
IX. MIEJSCE, TERMIN ORAZ FORMA SKŁADANIA OFERT:
Oferty można składać w Urzędzie Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże osobiście, za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej lub na adres e-mail: s.kwit@dobrzyniewo.pl w terminie do 13.07.2020 r. do godz. 1200.
1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym przygotowanym przez Zamawiającego. Wzór formularza został dołączony do niniejszego zaproszenia (Załącznik Nr 1).
2. Oferta powinna być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy.
3. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym zamówieniu tylko jedną ofertę.
4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania w przypadku wystąpie-nia szczególnych okoliczności.
X. KRYTERIA OCENY OFERT I ODPŁATNOŚCI:
1. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierować się następującym kryterium – Cena (80%), termin wykonania przedmiotu zamówienia – podany w miesiącach (20%). Ofercie najkorzystniejszej w danym kryterium przydziela się 100 punktów, w tym okres realizacji zamówienia oceniamy jest w następujący sposób:
- do 12 miesięcy – 20 pkt.
- 13 - 16 miesięcy - 15 pkt.
- 17 - 18 miesięcy - 10 pkt.
2. Cena ofertowa nie podlega zmianie po złożeniu oferty;
3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
XI. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:
Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia w tym koszty podatku VAT.
Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia, wyliczonej
do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w polskich złotych.
XII. ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA:
O wynikach postępowania Zamawiający poinformuje telefonicznie, wzywając wybranego Wykonawcę do zawarcia umowy.
XIII. OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI:
Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi i gwarancji za wady przedmiotu zamówienia w okresie 24 miesięcy.
XIV. ZAŁĄCZNIKI:
1. Formularz ofertowy.
2. Projekt umowy.
Metryka strony