Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Dobrzyniewo Duże

Dobrzyniewo Duże, dnia 13.01.2020 r.

 

Rir.271.28.2019                                                                      

 

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NA USŁUGI SPOŁECZNE

Zamawiający – Gmina Dobrzyniewo Duże zawiadamia, iż w postępowaniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi, prowadzone w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) pod nazwą:Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Dobrzyniewo Duże”, w dniu 02.01.2020 r. zawarł umowę o udzielenie zamówienia z Wykonawcą:

Poczta Polska Spółka Akcyjna,

ul. Rodziny Hiszpańskich 8,

00-940 Warszawa

  

 Wójt Gminy Dobrzyniewo Duże

Wojciech Cybulski

 

 

Dobrzyniewo Duże, dnia 13 grudnia 2019 r.

Rir.271.28.2019

  

 INFORMACJA DOTYCZĄCA OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

Zamawiający – Gmina Dobrzyniewo Duże zawiadamia, iż w postępowaniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi, prowadzone w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) pod nazwą  „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Dobrzyniewo Duże”, po wpłynięciu pytań od potencjalnych Wykonawców zmienia termin wpływu i otwarcia ofert z dnia 16.12.2019 r. na 18.12.2019 r. Godzina składania ofert również ulega zmianie z godziny 11:00 na godzinę 10:00, zaś godzina otwarcia ofert z godziny 11:15 na godzinę 10:15.

Zamawiający informuje, że pytania, odpowiedzi na pytania, stają się integralną częścią Ogłoszenia o zamówieniu i będą wiążące przy składaniu ofert.

 

             

Wójt Gminy Dobrzyniewo Duże

Wojciech Cybulski

 

  

 Rir.271.28.2019

 

Gmina Dobrzyniewo Duże

ul. Białostocka 25

16-002 Dobrzyniewo Duże

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

w postępowaniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi

prowadzonym w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

(t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843),

którego przedmiotem są:

 

Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym

na rzecz Gminy Dobrzyniewo Duże

 

 DEFINICJE:

Ilekroć w niniejszym Ogłoszeniu o zamówieniu jest mowa o:

1) postępowaniu - należy przez to rozumieć postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne i inne szczególne usługi prowadzone w trybie art. 138o Pzp, którego przedmiotem jest świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Dobrzyniewo Duże;

2) zamówieniu - należy przez to rozumieć zamówienie publiczne na usługi społeczne i inne szczególne usługi prowadzone w trybie art. 138o Pzp, którego przedmiotem jest świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Dobrzyniewo Duże;

3) Ogłoszeniu - należy przez to rozumieć niniejsze Ogłoszenie o zamówieniu wraz z załącznikami;

4) Pzp - należy przez to rozumieć ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.);

5) Kc - należy przez to rozumieć ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 ze zm.);

6) Wykonawcy - należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego;

7) Zamawiającym - należy przez to rozumieć Gminę Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym przy ul. Białostockiej 25.

1.    Nazwa, adres oraz inne dane Zamawiającego.

Gmina Dobrzyniewo Duże

ul. Białostocka 25

16-002 Dobrzyniewo Duże

dni i godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30

Sprawę prowadzi:

Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże

ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże

tel. +48 85 7428155, fax +48 85 7197147

e-mail: k.dolkin@dobrzyniewo.pl, kancelaria@dobrzyniewo.pl

strona internetowa: http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/

2.     Tryb udzielenia zamówienia.

2.1. Postępowanie prowadzone jest w trybie art. 138o Pzp.

2.2. Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30 000 euro i nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750 000 euro.

2.3. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Ogłoszeniu stosuje się przepisy Kc oraz powołane w Ogłoszeniu przepisy ustawy Pzp.

 

3.     Opis przedmiotu zamówienia.

3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w tym powszechnych usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Dobrzyniewo Duże w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów, przesyłek niedoręczonych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 2188 z późn. zm.)

3.2. Szczegółowe wymagania zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia zostały zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia, zwanych dalej „OPZ”, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia. Pozostałe warunki realizacji zamówienia regulują zapisy Projektu Umowy, który stanowi załącznik nr 6 do niniejszego Ogłoszenia.

3.3. Opis przedmiotu zamówienia według kodów i nazw określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):

64100000-7 Usługi pocztowe i kurierskie

4.       Termin wykonania zamówienia.

4.1. Zamówienie będzie realizowane przez okres 12 miesięcy lub do wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia przysługującego wykonawcy z tytułu realizacji umowy, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi pierwsze z zastrzeżeniem, że świadczenie usług rozpocznie się nie wcześniej niż z dniem 1 stycznia 2020 roku.

5.       Warunki udziału w postępowaniu oraz wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

5.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają wskazane poniżej warunki udziału w postępowaniu, w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia:

1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej oraz za granicą, tzn. jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku – Prawo pocztowe (jednolity tekst Dz. U. z dnia 23 listopada 2018 roku, poz. 2188 ze zm.) w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego;

2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;

3) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;.

6.2. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do Ogłoszenia.

6.3. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, mianowicie:

6.3.1. aktualne na dzień składania oferty oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do Ogłoszenia o zamówieniu. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu,

6.3.2. dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do Rejestru Operatorów Pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku – Prawo pocztowe (jednolity tekst Dz. U. z dnia 23 listopada 2018 roku, poz. 2188 ze zm.) w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego,

6.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

6.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, które określa zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami zgodnie z Załącznikiem nr 7 do Ogłoszenia.

6.6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do Ogłoszenia.

6.7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia”.

 

7.       Podstawy wykluczenia oraz wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia.

7.1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp.

7.2. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 Pzp lub ust. 5 pkt 1 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Powyższego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.

7.3. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do Ogłoszenia.

7.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do Ogłoszenia.

7.5. W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, Wykonawcy, którzy złożyli oferty zobowiązani są do złożenia Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do Ogłoszenia.

7.6. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składania dodatkowych dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia.

7.7. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

8.       Pozostałe zasady dotyczące składania oświadczeń lub dokumentów przez Wykonawców.

8.1. Jeżeli Wykonawca nie złożył Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

8.2. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

8.3. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.

8.4. Oświadczenia, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej.

8.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

 

9.       Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.

9.1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

9.2. W korespondencji związanej z postępowaniem, Wykonawcy powinni posługiwać się numerem referencyjnym postępowania: 271.28.2019.

9.3. W postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przekazywać:

z zastrzeżeniem zapisów rozdziału 8 Ogłoszenia.

9.4. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Katarzyna Dołkin, tel. +48 85 7428155 wew. 20, e-mail: dolkin@dobrzyniewo.pl.

9.5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Ogłoszenia. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Ogłoszenia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. W pozostałym zakresie stosuje się odpowiednio art. 38 Pzp.

10.   Wymagania dotyczące wadium.

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

11.   Zaliczka na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia.

 

12.   Termin związania ofertą.

12.1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni.

12.2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

12.3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

 

13.   Opis sposobu przygotowania oferty.

13.1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

13.2. Na ofertę, składają się:

13.2.1. formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do Ogłoszenia o zamówieniu),

13.2.2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do Ogłoszenia),

13.2.3. oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 4 do Ogłoszenia),

13.2.4. zobowiązanie innego podmiotu (Załącznik nr 7 do Ogłoszenia) – w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,

13.2.5. pełnomocnictwo (w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii) – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 Pzp. Pełnomocnictwo powinno być udzielone przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

13.3. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.

13.4. Treść oferty musi odpowiadać treści Ogłoszenia.

13.5. Ofertę na daną część zamówienia należy sporządzić w języku polskim na formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Ogłoszenia.

13.6. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w sposób czytelny.

13.7. Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wskazaną/e we właściwym rejestrze lub posiadającą/e odpowiednie umocowanie (dokument potwierdzający umocowanie np. pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie należy załączyć do oferty). Podpis winien być czytelny (składać się z imienia i nazwiska) bądź opatrzony pieczęcią identyfikującą osobę składającą podpis.

13.8. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

13.9. Zamawiający poprawia w ofercie:

1) oczywiste omyłki pisarskie,

2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Ogłoszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

13.10. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.

13.11. Ponadto zaleca się trwałe spięcie wszystkich dokumentów składających się na ofertę, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w Ogłoszeniu oraz ponumerowanie wszystkich stron.

13.12. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa muszą być oznaczone klauzulą: „INFORMACJE STANOWIĄCE TAJEMICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI”.

13.13. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

13.14. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

13.15. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są przedłożyć ponadto w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

13.16. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

 

14.       Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

14.1. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r., poz. 2188 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres:


Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże

ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże

W terminie do dnia 16.12.2019 r. do godz. 11:00

14.2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

14.3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej w następujący sposób:

………………………………………………….

    Nazwa i adres Wykonawcy

         (pieczęć firmowa)

Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże                                                                                                               

ul. Białostocka 25, pokój 1 (Sekretariat)

 

Oferta w postępowaniu na:

Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym

na rzecz Gminy Dobrzyniewo Duże

 

Nie otwierać przed dniem: 16.12.2019 r. do godz. 11:15

 

14.4. Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po terminie.

14.5. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, tj.: Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, pokój nr 1A 16.12.2019 r. o godz. 10:15. Otwarcie ofert jest jawne. Przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

14.6. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

14.7. Otwarcie ofert jest jawne.

14.8. Podczas otwarcia ofert podane zostaną: nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, warunków płatności zawartych w ofertach.

14.9. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje, o  których mowa w pkt 14.8 oraz kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia.

 

15.       Opis sposobu obliczenia ceny.

15.1. Wykonawca poda w Formularzu ofertowym sporządzonym zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Ogłoszenia o zamówieniu łączną cenę ofertową brutto oraz ceny jednostkowe brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, przy czym cena jednostkowa dla danej pozycji może być tylko jedna.

15.2. W cenie oferty uwzględnia się podatek od towarów i usług (VAT), jeżeli na podstawie odrębnych przepisów przedmiot zamówienia podlega obciążeniu tym podatkiem.

15.3. Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszystkie koszty związane z prawidłową i pełną realizacją przedmiotu zamówienia, obejmującą kompleksową realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem określonym w Ogłoszeniu o zamówieniu.

15.4. między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN).

15.5. W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę przedmiotu zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia w celu skalkulowania ceny oferty z należytą starannością.

15.6. Cena oferty musi być wyrażona z złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenie za przedmiot zamówienia odbywać się będzie w złotych polskich. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić.

15.7. Jeżeli złożona zostanie oferta, której wybór prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć, zgodnie z tymi Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

 

16.     Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

16.1. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującymi kryteriami:

L.p.

Kryterium

Liczba punktów (waga)

1

Cena ofertowa (C) – 100%

100

RAZEM:

100

 16.2. Kryterium C: Cena (10% wagi oceny).

1) Ocena kryterium cena będzie dokonywana na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę formularza ofertowego;

2) Cena określa całkowitą wartość brutto (tj. z VAT) realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia, wynikającej z uwzględnienia wszystkich kosztów jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia;

3) Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie w kryterium cena odpowiednią liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem:

C=(Cmin/Co) x 100pkt

gdzie:

C - oznacza liczbę punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium - cena,

Cmin -       oznacza najniższą cenę całkowitą brutto realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia w ofercie badanej

Co -          oznacza cenę całkowitą brutto oferty badanej za realizację usługi będącej przedmiotem zamówienia

16.3. Liczba punktów przyznana w ramach kryterium cena zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.

16.4. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.

16.5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

16.6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

 

17.   Informacje o formalnościach, jakie zostaną dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

17.1. Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich Wykonawców o:

1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,

2) Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni,

3) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, powodach odrzucenia oferty,

4) unieważnieniu postępowania

- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

17.2. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

1) jest niezgodna z ustawą;

2) jej treść nie odpowiada treści Ogłoszenia,

3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

4) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia;

5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

6) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu, chyba że zastosowanie znajduje rozdział 13 pkt 13.9 Ogłoszenia;

7) wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;

8)wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, jeżeli zamawiający żądał wniesienia wadium;

9) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

17.3. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:

1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

2) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;

3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;

4) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

17.4. W przypadku, gdyby wyłoniona w prowadzonym postępowaniu oferta została złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów przed przystąpieniem do podpisania umowy na realizację zamówienia publicznego.

17.5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

 

18.   Zawarcie umowy:

18.1. Zamawiający informuje, że wymaga od wykonawcy aby zawarł z zamawiającym umowę w sprawie niniejszego zamówienia publicznego pod rygorem nieważności w formie pisemnej na warunkach szczegółowo określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Ogłoszenia o zamówieniu.

18.2. Zamawiający informuje, że w projekcie umowy zawarł istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, które w szczególności dotyczące:

1) Opisu przedmiotu zamówienia,

2) Warunków związanych z realizacją, wykonaniem przedmiotu umowy,

3) Wysokość kar umownych z tytułu nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy,

4) Warunki zamiany umowy,

5) Warunków płatności,

6) Warunków rozwiązania i odstąpienia od umowy.

18.3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w sposób i na warunkach określonych w Projekcie Umowy. 19.4. Złożenie oferty przetargowej a tym samym przyjęcie warunków postępowania przez wykonawcę jest równoznaczne z akceptacją, przyjęciem postanowień Projektu Umowy proponowanych przez zamawiającego.

19.    Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

20.   Informacje związane z ochroną danych osobowych.

20.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym przy ulicy Białostockiej 25 reprezentowana przez Wójta
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email: iod@eterneco.eu
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Dobrzyniewo Duże;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

21.   Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy
w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy art. od 179 do 198g Pzp.

 

21       Załączniki do Ogłoszenia.

Wykaz załączników stanowiących integralną część Ogłoszenia:

1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

2 Wzór formularza ofertowego

3 Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

4 Wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia

5 Wzór oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

6 Wzór umowy

7 Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia

8 Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Dobrzyniewo Duże

Wytwarzający/odpowiadający: Katarzyna Dołkin

Data wytworzenia: 2019-12-06

Wprowadzający: Katarzyna Dołkin

Data modyfikacji: 2020-01-13

Opublikował: Katarzyna Dołkin

Data publikacji: 2019-12-06