Zapytanie ofertowe na wykonanie okresowych pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznej i piorunochronnej

Dobrzyniewo Duże, 25 października 2021 r.

 

WÓJT GMINY DOBRZYNIEWO DUŻE

ul. Białostocka 25

16-002 Dobrzyniewo Duże

 

IPG.7021.8.2021

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Postępowanie o udzielenie zamówienia przeprowadzane zgodnie z wytycznymi zarządzenia Nr 52/2020 Wójta Gminy Dobrzyniewo Duże z dnia 31.12.2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000 euro

 

I. Zamawiający: Gmina Dobrzyniewo Duże

Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże

tel. (85) 742-81-55, fax. (85) 719-71-47

NIP 966-184-41-07, REGON 050659250

II. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznej i piorunochronnej zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), tj. „Obiekty budowlane powinny być w czasie ich użytkowania poddawane przez właściciela lub zarządcę kontroli okresowej (...) co najmniej raz na 5 lat kontroli powinno być objęte również badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów" w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz usługowych będących własnością. Gminy Dobrzyniewo Duże.

 

III. Zakres pięcioletniego przeglądu instalacji elektrycznej powinien obejmować

w szczególności:

  1. Oględziny instalacji elektrycznej, urządzeń elektrycznych oraz osprzętów narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektu na zewnątrz budynku oraz we wszystkich pomieszczeniach wewnątrz budynku: sprawdzenie wizualne instalacji elektrycznych w zakresie stanu prawidłowości osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, sprawdzenie kompletności tablic i oznaczeń.
  2. Oględziny instalacji odgromowej: sprawdzenie wizualne instalacji odgromowej w zakresie stanu prawidłowości połączeń, mocowań i ułożenia przewodów.
  3. Pomiary elektryczne w zakresie:
  • pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej tj. pomiary skuteczności zerowania lub inaczej pomiary impedancji pętli zwarcia,
  • pomiary rezystancji izolacji obwodów I- fazowych,
  • pomiary rezystancji izolacji obwodów III- fazowych,
  • pomiary wyłączników różnicowoprądowych,
  • pomiary rezystencji uziomów instalacji odgromowej (pomiary rezystancji uziemienia).
  1. Protokół powinien zawierać m.in.:
  • numer protokołu,
  • datę wykonania przeglądu,
  • oznaczenie obiektu budowlanego objętego przeglądem,
  • dane techniczne urządzeń użytych do oględzin i dokonania pomiarów wraz z informacją w zakresie spełniania przez nie wymaganych przepisów prawa i norm,
  • tabelaryczne zestawienie pomiarów wraz z informacją z oględzin instalacji elektrycznej z podziałem na poszczególne lokale, a w ramach lokali na poszczególne pomieszczenia (zestawienie punktów pomiarowych), wraz z informacją z oględzin instalacji elektrycznej w lokalu,
  • tabelaryczne zestawienie poszczególnych pomiarów dla części wspólnych budynków (klatki schodowe, piwnice, strychy, itp.) wraz z informacją z oględzin instalacji elektrycznej, tablic itd.,
  • tabelaryczne zestawienie pomiarów rezystancji izolacji w obwodach wraz z wynikiem (pozytywny/negatywny),
  • tabelaryczne zestawienie pomiarów wyłączników różnicowoprądowych wraz z wynikiem (pozytywny/ negatywny),
  • tabelaryczne zestawienie pomiarów rezystancji uziomów instalacji odgromowej wraz       z wynikiem (pozytywny/ negatywny),
  • wykaz usterek i nieprawidłowości,
  • określenie zaleceń pokontrolnych,
  • informacja o dopuszczeniu bądź braku dopuszczenia instalacji do dalszej eksploatacji,
  • wskazanie nieprzekraczalnej daty wykonania kolejnego protokołu.

Protokół musi posiadać podpis uprawnionej osoby przeprowadzającej kontrole. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oryginał protokołu w dwóch egzemplarzach.

Wykonawca powiadomi najemców lokali mieszkalnych i użytkowych w widocznym miejscu na budynku o planowanych terminach przeprowadzenia przeglądów wraz z prośbą udostępnienia lokalu do kontroli.

 

Planowany termin realizacji zamówienia: do 30 listopada 2021r.

 

IV. Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie Wykonawca winien załączyć do niniejszego zapytanie ofertowego:

  1. Wypełniony i podpisany przez uprawnionego Wykonawcę formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 niniejszego zapytania ofertowego;
  2. Kserokopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem uprawnień eksploatacyjnych i dozorowych umożliwiających realizacje przedmiotu zamówienia wymaganych stosownymi przepisami prawa (kserokopia uprawnień SEP typu ,,E" i ,,D").

 

V. Składanie ofert:

Ofertę cenową wraz z załącznikami można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, pokój nr 1, lub przestać pocztą lub e-mail na adres: a.adamska@dobrzyniewo.pl, w terminie do 2 listopada 2021 r. do godz. 11.00.

 

VI. Opis sposobu obliczania oferty:

  1. Na załączonym formularzu ofertowym należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie usług, o których mowa w części II ust. 1 niniejszego zapytania.
  2. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  3. Nie dopuszcza się skradania ofert częściowych.
  4. Kryterium wyboru oferty - najniższa cena brutto.

 

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Dokumenty przetargowe można pobrać w siedzibie Zamawiającego pokój Nr 1 oraz na stronie internetowej www.bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl w zakładce Przetargi.
  2. Zamawiający o wyborze najkorzystniejszej oferty powiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, na stronie internetowej www.bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl w zakładce Przetargi w ciągu 3 dni od dnia po wyborze najkorzystniejszej oferty.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana za najkorzystniejsza. uchyli się od zawarcia umowy, wówczas Zamawiający wybierze kolejna. najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ponownego zapytania ofertowego.
  4. Do niniejszego zapytania ofertowego nie maja. zastosowania przepisy ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).
  5. Ze strony Zamawiającego osoba. uprawniona. do udzielania informacji i wyjaśnień odnośnie postępowania jest Anna Adamska, tel. (085) 719-81-55, e-mail: a.adamska@dobrzyniewo.pl, w godzinach pracy tut. Urzędu - poniedziałek 8-16, wtorek - piątek 7.30-15.30.

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy - zał. Nr 1,
  2. Wykaz obiektów budowlanych objętych zapytaniem ofertowym – zał. Nr 2,
  3. Wzór umowy - zał. Nr 3.

 

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Dobrzyniewo Duże

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Adamska

Data wytworzenia: 2021-10-25

Wprowadzający: Bartosz Grzegorczyk

Data modyfikacji: 2021-11-03

Opublikował: Bartosz Grzegorczyk

Data publikacji: 2021-10-25