Zapytanie ofertowe na wykonanie okresowych pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznej i piorunochronnej
Dobrzyniewo Duże, 25 października 2021 r.
WÓJT GMINY DOBRZYNIEWO DUŻE
ul. Białostocka 25
16-002 Dobrzyniewo Duże
IPG.7021.8.2021
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie o udzielenie zamówienia przeprowadzane zgodnie z wytycznymi zarządzenia Nr 52/2020 Wójta Gminy Dobrzyniewo Duże z dnia 31.12.2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000 euro
I. Zamawiający: Gmina Dobrzyniewo Duże
Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże
tel. (85) 742-81-55, fax. (85) 719-71-47
NIP 966-184-41-07, REGON 050659250
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznej i piorunochronnej zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), tj. „Obiekty budowlane powinny być w czasie ich użytkowania poddawane przez właściciela lub zarządcę kontroli okresowej (...) co najmniej raz na 5 lat kontroli powinno być objęte również badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów" w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz usługowych będących własnością. Gminy Dobrzyniewo Duże.
III. Zakres pięcioletniego przeglądu instalacji elektrycznej powinien obejmować
w szczególności:
- Oględziny instalacji elektrycznej, urządzeń elektrycznych oraz osprzętów narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektu na zewnątrz budynku oraz we wszystkich pomieszczeniach wewnątrz budynku: sprawdzenie wizualne instalacji elektrycznych w zakresie stanu prawidłowości osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, sprawdzenie kompletności tablic i oznaczeń.
- Oględziny instalacji odgromowej: sprawdzenie wizualne instalacji odgromowej w zakresie stanu prawidłowości połączeń, mocowań i ułożenia przewodów.
- Pomiary elektryczne w zakresie:
- pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej tj. pomiary skuteczności zerowania lub inaczej pomiary impedancji pętli zwarcia,
- pomiary rezystancji izolacji obwodów I- fazowych,
- pomiary rezystancji izolacji obwodów III- fazowych,
- pomiary wyłączników różnicowoprądowych,
- pomiary rezystencji uziomów instalacji odgromowej (pomiary rezystancji uziemienia).
- Protokół powinien zawierać m.in.:
- numer protokołu,
- datę wykonania przeglądu,
- oznaczenie obiektu budowlanego objętego przeglądem,
- dane techniczne urządzeń użytych do oględzin i dokonania pomiarów wraz z informacją w zakresie spełniania przez nie wymaganych przepisów prawa i norm,
- tabelaryczne zestawienie pomiarów wraz z informacją z oględzin instalacji elektrycznej z podziałem na poszczególne lokale, a w ramach lokali na poszczególne pomieszczenia (zestawienie punktów pomiarowych), wraz z informacją z oględzin instalacji elektrycznej w lokalu,
- tabelaryczne zestawienie poszczególnych pomiarów dla części wspólnych budynków (klatki schodowe, piwnice, strychy, itp.) wraz z informacją z oględzin instalacji elektrycznej, tablic itd.,
- tabelaryczne zestawienie pomiarów rezystancji izolacji w obwodach wraz z wynikiem (pozytywny/negatywny),
- tabelaryczne zestawienie pomiarów wyłączników różnicowoprądowych wraz z wynikiem (pozytywny/ negatywny),
- tabelaryczne zestawienie pomiarów rezystancji uziomów instalacji odgromowej wraz z wynikiem (pozytywny/ negatywny),
- wykaz usterek i nieprawidłowości,
- określenie zaleceń pokontrolnych,
- informacja o dopuszczeniu bądź braku dopuszczenia instalacji do dalszej eksploatacji,
- wskazanie nieprzekraczalnej daty wykonania kolejnego protokołu.
Protokół musi posiadać podpis uprawnionej osoby przeprowadzającej kontrole. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oryginał protokołu w dwóch egzemplarzach.
Wykonawca powiadomi najemców lokali mieszkalnych i użytkowych w widocznym miejscu na budynku o planowanych terminach przeprowadzenia przeglądów wraz z prośbą udostępnienia lokalu do kontroli.
Planowany termin realizacji zamówienia: do 30 listopada 2021r.
IV. Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie Wykonawca winien załączyć do niniejszego zapytanie ofertowego:
- Wypełniony i podpisany przez uprawnionego Wykonawcę formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 niniejszego zapytania ofertowego;
- Kserokopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem uprawnień eksploatacyjnych i dozorowych umożliwiających realizacje przedmiotu zamówienia wymaganych stosownymi przepisami prawa (kserokopia uprawnień SEP typu ,,E" i ,,D").
V. Składanie ofert:
Ofertę cenową wraz z załącznikami można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, pokój nr 1, lub przestać pocztą lub e-mail na adres: a.adamska@dobrzyniewo.pl, w terminie do 2 listopada 2021 r. do godz. 11.00.
VI. Opis sposobu obliczania oferty:
- Na załączonym formularzu ofertowym należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie usług, o których mowa w części II ust. 1 niniejszego zapytania.
- Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Nie dopuszcza się skradania ofert częściowych.
- Kryterium wyboru oferty - najniższa cena brutto.
VII. Informacje dodatkowe:
- Dokumenty przetargowe można pobrać w siedzibie Zamawiającego pokój Nr 1 oraz na stronie internetowej www.bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl w zakładce Przetargi.
- Zamawiający o wyborze najkorzystniejszej oferty powiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, na stronie internetowej www.bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl w zakładce Przetargi w ciągu 3 dni od dnia po wyborze najkorzystniejszej oferty.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana za najkorzystniejsza. uchyli się od zawarcia umowy, wówczas Zamawiający wybierze kolejna. najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ponownego zapytania ofertowego.
- Do niniejszego zapytania ofertowego nie maja. zastosowania przepisy ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).
- Ze strony Zamawiającego osoba. uprawniona. do udzielania informacji i wyjaśnień odnośnie postępowania jest Anna Adamska, tel. (085) 719-81-55, e-mail: a.adamska@dobrzyniewo.pl, w godzinach pracy tut. Urzędu - poniedziałek 8-16, wtorek - piątek 7.30-15.30.
Załączniki:
- Formularz ofertowy - zał. Nr 1,
- Wykaz obiektów budowlanych objętych zapytaniem ofertowym – zał. Nr 2,
- Wzór umowy - zał. Nr 3.
Metryka strony