Nabór na stanowisko Poidnspektora ds. utrzymania dróg

Zarządzenie Nr Or.120.22.2024
Wójta Gminy Dobrzyniewo Duże
z dnia 15 maja 2024 r

w sprawie przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Dobrzyniewo Duże

Na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych /Dz.U. z 2022 poz.530/ zarządza się co następuje:

§ 1. Ogłasza się nabór na stanowiskoPodinspektor ds. utrzymania dróg.
§ 2. 1. Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze wyżej wymienione przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna w składzie:

1) Marta Siemieniuk – przewodnicząca
2) Krzysztof Bagiński - członek  
3) Michał Gabrel członek
5) Katarzyna Toczydłowska – sekretarz

§ 2. Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem naboru.
§ 3. Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy stanowi załącznik do zarządzenia.
§ 4. Ustala się harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze:
- od dnia 16 kwietnia 2024 zamieszczenie ogłoszenia o naborze kandydatów w BIP-ie i na  tablicy ogłoszeń w urzędzie,
- do dnia 31 maja 2024 do godz. 15.30 – składanie dokumentów przez kandydatów,
- dnia 3 czerwca 2024 godz. 9.00 rozpoczęcie pracy komisji rekrutacyjnej,
- dnia 3 czerwca 2024 godz. 14.00 ogłoszenie listy kandydatów wyłonionych do dalszego etapu naboru tj. rozmowy kwalifikacyjnej,
- dnia 6 czerwca 2024 godz. 10.00 – rozpoczęcie indywidualnych rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami,

- dnia 7 czerwca 2024 do godz. 15.30 ogłoszenie informacji o wynikach naboru.

§ 5. Wykonanie Zarządzenia powierza się podinspektorowi ds. organizacyjnych i kadr
Katarzynie Toczydłowskiej – sekretarzowi komisji.

§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

                                                          
Załącznik do Zarządzenia
Wójta Gminy Dobrzyniewo Duże
z dnia 15 maja 2024 r.

 

OGŁOSZENIE

WÓJTA GMINY DOBRZYNIEWO DUŻE

ul. Białostocka 25

16-002 Dobrzyniewo Duże

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze:

Podinspektor ds. utrzymania dróg

I.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1/ obywatelstwo polskie,

2/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3/ brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia

publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,    

4/ wykształcenie wyższe (preferowane: administracja, prawo, techniczne)

5/ staż pracy w administracji samorządowej - minimum 3 lata

6/ znajomość przepisów ustaw: kpa, o samorządzie gminnym, ustawy o drogach publicznych, prawo budowlane,

7/ dobra znajomość obsługi komputera,

8/ dyspozycyjność,

9/ stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.

 

II. WYMAGANIA DODATKOWE:

1/ umiejętność czytania map i rysunków,

2/ znajomość programu EXCEL,

3/ umiejętność planowania i organizowania pracy na stanowisku,

4/ odpowiedzialność i dokładność,

5/ umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.

 

III. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

1) prowadzenie analiz potrzeb inwestycyjnych w zakresie budowy, modernizacji i      

2) przygotowanie wniosków o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz pozwoleń na budowę dla drogowych inwestycji gminnych,

3) obsługa biurowa prowadzonych inwestycji, modernizacji, rozbudowy, remontów i napraw dróg, kompletowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowe,

4) prowadzenie ewidencji dróg, obiektów inżynierskich i urządzeń w pasach drogowych dróg zarządzanych przez gminę,

5) wykonywanie zadań związanych z bieżącym utrzymaniem dróg w tym z utrzymaniem zimowym, przygotowywanie uzgodnień, porozumień umów,

6) prowadzenie spraw w zakresie analiz sprawności układu komunikacyjnego oraz organizacji i bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz inicjowanie zmian usprawniających ruch na terenie gminy,

7) prowadzenie spraw związanych z zajęciem pasa drogowego oraz opłatami w tym zakresie,

8) sporządzanie projektów decyzji o udzieleniu zezwolenia na zajęciu pasa drogowego,

9) sporządzanie wniosków o dofinansowanie, realizacja i rozlicznie projektów remontów, przebudowy i budowy dróg z udziałem środków krajowych, 
10) organizowanie robót drogowych wykonywanych systemem gospodarczym.

 

IV.WARUNKI PRACY:

1/ W budynku Urzędu Gminy Dobrzyniewo Duże istnieje winda.

2/ Zatrudnienie: umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.

3/ Pierwsza umowa na okres 6 miesięcy, następna na czas nieokreślony.

4/ Praca przy komputerze powyżej 4 godzin, praca w terenie.

 

V. INFORMACJE DODATKOWE:

W miesiącu kwietniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Urzędzie Gminy Dobrzyniewo Duże, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6 %.

 

VI. WYMAGANE DOKUMENTY:

1/ Życiorys/CV /z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej potwierdzonej świadectwami pracy/,

2/ List motywacyjny,

3/ Dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie,

4/ Kopie zaświadczeń potwierdzających ukończone kursy i szkolenia,

5/ Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

6/ Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie,

7/ Oświadczenie kandydata o tym, iż ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych i nie był/a skazana prawomocnym wyrokiem sądu umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

8/ Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. informacje o pochodzeniu rasowym lub etnicznym, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych, dane dotyczące zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej).

Wymagane dokumenty podpisane własnoręcznym podpisem należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Dobrzyniewo Duże ul. Białostocka 25 lub pocztą na adres urzędu, w zaklejonej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz numerem   telefonu z dopiskiem:” Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor ds. utrzymania dróg” w terminie do 31 maja 2024 r. do godz. 15.30. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po terminie nie będą rozpatrywane. O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu II tury tj. rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie. Dokumenty kandydata wybranego w drodze naboru i zatrudnionego w Urzędzie Gminy Dobrzyniewo Duże będą dołączone do jego akt osobowych. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej https://bip-ugdobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dobrzyniewo Duże.

 

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Dobrzyniewo Duże

Wytwarzający/odpowiadający: Katarzyna Toczydłowska

Data wytworzenia: 2024-05-16

Wprowadzający: Bartosz Grzegorczyk

Data modyfikacji: 2024-06-19

Opublikował: Bartosz Grzegorczyk

Data publikacji: 2024-05-16