Nabór na stanowisko Poidnspektora ds. utrzymania dróg
Zarządzenie Nr Or.120.22.2024
Wójta Gminy Dobrzyniewo Duże
z dnia 15 maja 2024 r
w sprawie przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Dobrzyniewo Duże
Na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych /Dz.U. z 2022 poz.530/ zarządza się co następuje:
§ 1. Ogłasza się nabór na stanowisko –Podinspektor ds. utrzymania dróg.
§ 2. 1. Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze wyżej wymienione przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna w składzie:
1) Marta Siemieniuk – przewodnicząca
2) Krzysztof Bagiński - członek
3) Michał Gabrel – członek
5) Katarzyna Toczydłowska – sekretarz
§ 2. Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem naboru.
§ 3. Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy stanowi załącznik do zarządzenia.
§ 4. Ustala się harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze:
- od dnia 16 kwietnia 2024 zamieszczenie ogłoszenia o naborze kandydatów w BIP-ie i na tablicy ogłoszeń w urzędzie,
- do dnia 31 maja 2024 do godz. 15.30 – składanie dokumentów przez kandydatów,
- dnia 3 czerwca 2024 godz. 9.00 rozpoczęcie pracy komisji rekrutacyjnej,
- dnia 3 czerwca 2024 godz. 14.00 ogłoszenie listy kandydatów wyłonionych do dalszego etapu naboru tj. rozmowy kwalifikacyjnej,
- dnia 6 czerwca 2024 godz. 10.00 – rozpoczęcie indywidualnych rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami,
- dnia 7 czerwca 2024 do godz. 15.30 ogłoszenie informacji o wynikach naboru.
§ 5. Wykonanie Zarządzenia powierza się podinspektorowi ds. organizacyjnych i kadr
Katarzynie Toczydłowskiej – sekretarzowi komisji.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik do Zarządzenia
Wójta Gminy Dobrzyniewo Duże
z dnia 15 maja 2024 r.
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY DOBRZYNIEWO DUŻE
ul. Białostocka 25
16-002 Dobrzyniewo Duże
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze:
Podinspektor ds. utrzymania dróg
I.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1/ obywatelstwo polskie,
2/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3/ brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4/ wykształcenie wyższe (preferowane: administracja, prawo, techniczne)
5/ staż pracy w administracji samorządowej - minimum 3 lata
6/ znajomość przepisów ustaw: kpa, o samorządzie gminnym, ustawy o drogach publicznych, prawo budowlane,
7/ dobra znajomość obsługi komputera,
8/ dyspozycyjność,
9/ stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
II. WYMAGANIA DODATKOWE:
1/ umiejętność czytania map i rysunków,
2/ znajomość programu EXCEL,
3/ umiejętność planowania i organizowania pracy na stanowisku,
4/ odpowiedzialność i dokładność,
5/ umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.
III. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1) prowadzenie analiz potrzeb inwestycyjnych w zakresie budowy, modernizacji i
2) przygotowanie wniosków o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz pozwoleń na budowę dla drogowych inwestycji gminnych,
3) obsługa biurowa prowadzonych inwestycji, modernizacji, rozbudowy, remontów i napraw dróg, kompletowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowe,
4) prowadzenie ewidencji dróg, obiektów inżynierskich i urządzeń w pasach drogowych dróg zarządzanych przez gminę,
5) wykonywanie zadań związanych z bieżącym utrzymaniem dróg w tym z utrzymaniem zimowym, przygotowywanie uzgodnień, porozumień umów,
6) prowadzenie spraw w zakresie analiz sprawności układu komunikacyjnego oraz organizacji i bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz inicjowanie zmian usprawniających ruch na terenie gminy,
7) prowadzenie spraw związanych z zajęciem pasa drogowego oraz opłatami w tym zakresie,
8) sporządzanie projektów decyzji o udzieleniu zezwolenia na zajęciu pasa drogowego,
9) sporządzanie wniosków o dofinansowanie, realizacja i rozlicznie projektów remontów, przebudowy i budowy dróg z udziałem środków krajowych,
10) organizowanie robót drogowych wykonywanych systemem gospodarczym.
IV.WARUNKI PRACY:
1/ W budynku Urzędu Gminy Dobrzyniewo Duże istnieje winda.
2/ Zatrudnienie: umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
3/ Pierwsza umowa na okres 6 miesięcy, następna na czas nieokreślony.
4/ Praca przy komputerze powyżej 4 godzin, praca w terenie.
V. INFORMACJE DODATKOWE:
W miesiącu kwietniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Urzędzie Gminy Dobrzyniewo Duże, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6 %.
VI. WYMAGANE DOKUMENTY:
1/ Życiorys/CV /z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej potwierdzonej świadectwami pracy/,
2/ List motywacyjny,
3/ Dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie,
4/ Kopie zaświadczeń potwierdzających ukończone kursy i szkolenia,
5/ Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
6/ Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie,
7/ Oświadczenie kandydata o tym, iż ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych i nie był/a skazana prawomocnym wyrokiem sądu umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8/ Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. informacje o pochodzeniu rasowym lub etnicznym, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych, dane dotyczące zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej).
Wymagane dokumenty podpisane własnoręcznym podpisem należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Dobrzyniewo Duże ul. Białostocka 25 lub pocztą na adres urzędu, w zaklejonej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz numerem telefonu z dopiskiem:” Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor ds. utrzymania dróg” w terminie do 31 maja 2024 r. do godz. 15.30. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po terminie nie będą rozpatrywane. O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu II tury tj. rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie. Dokumenty kandydata wybranego w drodze naboru i zatrudnionego w Urzędzie Gminy Dobrzyniewo Duże będą dołączone do jego akt osobowych. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej https://bip-ugdobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dobrzyniewo Duże.
Metryka strony