Inspektorzy ds. księgowości budżetowej
Inspektorzy ds. księgowości budżetowej - pokój nr. 4
Zadania :
Naliczanie wynagrodzeń za pracę pracownikom urzędu, kierownikom gminnych jednostek organizacyjnych i ich pracownikom, sporządzanie list płac.
Prowadzenie rozliczeń należności z tytułu ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych.
Sporządzanie list wypłat diet Przewodniczącemu Rady, radnym, sołtysom oraz za inkaso zobowiązań pieniężnych.
Rozliczanie zaliczek , delegacji służbowych i ryczałtów za używanie samochodów prywatnych do celów służbowych, w tym pracownikom PGK, GCK i szkół.
Obsługa finansowo - księgowa zadań inwestycyjnych i remontowych oraz funduszy i środków specjalnych na zasadach określonych w obowiązujących w tych sprawach przepisach.
Prowadzenie rozliczeń z tytułu zawieranych przez Gminę i jednostki organizacyjne umów zleceń, umów o dzieło, umów cywilnoprawnych.
Rozliczanie funduszy socjalnych.
Prowadzenie ewidencji środków trwałych, w tym naliczanie amortyzacji i umorzeń urzędu gminy i jednostek organizacyjnych.
Zakup i gospodarowanie drukami ścisłego zarachowania.
10. Obsługa finansowo-księgowa budżetu - analityka do kont: ( konta : 229, 080, 132, 131, 020, 902, 904, 310, 240/1 ; dla GCK - wszystkie konta ).
11. Wykonywanie planów finansowych , w tym jednostek organizacyjnych Gminy.
12. Prowadzenie księgowości dochodów budżetowych, w szczególności z tytułu :
a) za wykonane przyłącza wodociągowe i kanalizacyjne,
b) obrotu nieruchomościami komunalnymi,
c) czynszów z nieruchomości komunalnych ,
d) opłat rocznych za użytkowanie wieczyste gruntów,
e) opłat za eksploatację kruszywa,
f) wpłat dokonywanych na budowę urządzeń infrastruktury technicznej,
g) opłat adiacenckich.
13. Wystawianie faktur VAT z tytułu sprzedaży.
14. Prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupów.
15. Prowadzenie rozliczeń podatku VAT Urzędu Gminy.
16. Wzywanie dłużników do zapłaty z tytułu fakturowanych i cywilnych należności pieniężnych Gminy.
17. Systematyczne sporządzanie i przedkładanie radcy prawnemu wykazu dłużników, wobec których należy rozpocząć windykację należności w trybie cywilnym oraz bieżące informowanie inspektora ds. geodezji i gospodarki nieruchomościami o powstających zaległościach w płatnościach z tytułu umów najmu i dzierżawy nieruchomości komunalnych.
18. Obsługa finansowo-księgowa budżetu - analityka do kont ( konta : 013, 014 , 139, 201,234, 240, 998).
Metryka strony