Inspektorzy ds. księgowości budżetowej

Inspektorzy ds. księgowości budżetowej - pokój nr. 4

 

Zadania :

 

  1. Naliczanie wynagrodzeń za pracę pracownikom urzędu, kierownikom gminnych jednostek organizacyjnych i ich pracownikom, sporządzanie list płac.

  2. Prowadzenie rozliczeń należności z tytułu ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych.

  3. Sporządzanie list wypłat diet Przewodniczącemu Rady, radnym, sołtysom oraz za inkaso zobowiązań pieniężnych.

  4. Rozliczanie zaliczek , delegacji służbowych i ryczałtów za używanie samochodów prywatnych do celów służbowych, w tym pracownikom PGK, GCK i szkół.

  5. Obsługa finansowo - księgowa zadań inwestycyjnych i remontowych oraz funduszy i środków specjalnych na zasadach określonych w obowiązujących w tych sprawach przepisach.

  6. Prowadzenie rozliczeń z tytułu zawieranych przez Gminę i jednostki organizacyjne umów zleceń, umów o dzieło, umów cywilnoprawnych.

  7. Rozliczanie funduszy socjalnych.

  8. Prowadzenie ewidencji środków trwałych, w tym naliczanie amortyzacji i umorzeń urzędu gminy i jednostek organizacyjnych.

  9. Zakup i gospodarowanie drukami ścisłego zarachowania.

10. Obsługa finansowo-księgowa budżetu - analityka do kont: ( konta : 229, 080, 132, 131, 020, 902, 904, 310, 240/1 ; dla GCK - wszystkie konta ).

11. Wykonywanie planów finansowych , w tym jednostek organizacyjnych Gminy.

12. Prowadzenie księgowości dochodów budżetowych, w szczególności z tytułu :

a) za wykonane przyłącza wodociągowe i kanalizacyjne,

b) obrotu nieruchomościami komunalnymi,

c) czynszów z nieruchomości komunalnych ,

d) opłat rocznych za użytkowanie wieczyste gruntów,

e) opłat za eksploatację kruszywa,

f) wpłat dokonywanych na budowę urządzeń infrastruktury technicznej,

g) opłat adiacenckich.

13. Wystawianie faktur VAT z tytułu sprzedaży.

14. Prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupów.

15. Prowadzenie rozliczeń podatku VAT Urzędu Gminy.

16. Wzywanie dłużników do zapłaty z tytułu fakturowanych i cywilnych należności pieniężnych Gminy.

17. Systematyczne sporządzanie i przedkładanie radcy prawnemu wykazu dłużników, wobec których należy rozpocząć windykację należności w trybie cywilnym oraz bieżące informowanie inspektora ds. geodezji i gospodarki nieruchomościami o powstających zaległościach w płatnościach z tytułu umów najmu i dzierżawy nieruchomości komunalnych.

18. Obsługa finansowo-księgowa budżetu - analityka do kont ( konta : 013, 014 , 139, 201,234, 240, 998).

Metryka strony

Udostępniający: A.Domalewska, Ł.Mudzińska

Wytwarzający/odpowiadający: Leszek Dzienis

Wprowadzający: Leszek Dzienis

Data wprowadzenia: 2008-01-08

Data modyfikacji: 2008-01-08

Opublikował: Leszek Dzienis

Data publikacji: 2006-07-13